نویسنده: حسین صدری
// پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۳

تخفیف های بلیزارد به مناسبت بلک فرایدی

درست همانند همه ناشران و توزیع‌کنندگان، کمپانی Blizzard نیز قصد دارد به مناسبت جمعه سیاه یا بلک فرایدی، بازی‌های محبوب و پرطرفدارش را با تخفیف ویژه عرضه کند.

کمپانی بلیزارد به مناسبت بلک فرایدی حتی بازی‌های جدیدی مانند اورواچ، دنیای وارکرفت و Heroes of the Storm را با تخفیف عرضه خواهد کرد که برای طرفداران خبری بسیار خوشایند است. این تخفیفات قرار است تا روز ۲۷ نوامبر (۶ آذر) پابرجا باقی بماند.

نخستین تخفیف مربوط به بازی Overwatch است که بلیزارد در حال حاضر آن را با نصف قیمت می‌فروشد. این بدین معنی است که شما می‌توانید نسخه‌ی استاندارد این بازی را با قیمتی حدود ۱۹.۹۹ دلار خریداری کنید. نسخه‌ی Game of the Year Edition بازی نیز با قیمت ۲۹.۹۹ دلار آمریکا قابل خریداری است که شامل بازی اصلی، ده عدد لوت باکس، پوسته‌های مختلف برای هیروها و پوسته‌هایی که به دیگر بازی‌های بلیزارد تعلق دارند می‌شود.

بازی World of Warcraft نیز با قیمت ۹.۹۹ دلار قابل خرید است. همچنین هر یک از بسته‌های الحاقی این بازی را می‌توانید با قیمت ۹.۹۹ دلار تهیه کنید. البته اگر به دنبال بسته‌ی جدید Legion هستید باید گفت این بسته با سایرین اندکی تفاوت قیمت دارد و نسخه‌ی استاندارد آن با قیمت ۲۴.۹۹ دلار آمریکا به فروش می‌رسد. نسخه‌ی Digital Deluxe بازی نیز با قیمت ۴۴.۹۹ دلار در دسترس قرار گرفته است.

در Heroes of the Storm داستان اندکی متفاوت است. تخفیفات این بازی شامل باندل‌ها، پوسته‌ها، قهرمانان، سواری‌ها و استیم‌پک‌ها خواهد شد. باندل Legend این بازی در حال حاضر با بهای ۳۵۰۰ جم به فروش می‌رسد (۳۱ درصد کمتر از بهای قبلی) و هیروهایی از قبیل جاینا، لی-مینگ، دی.وا، مورادین و دیابلو را شامل می‌شود. این باندل همچنین پوسته‌های Legendary Abyssal Dreadlord Jaina ،First Ascendant Templar Li-Ming ،D.Va the Destroyer و Nightmare Prime Evil Diablo را شامل می‌شود. در این پک، یک Mount با سطح بالا نیز وجود خواهد داشت.

باندل‌های اسکین‌ها نیز در این بازی با قیمت ۹۰۰ جم به فروش می‌رسند؛ باندل‌هایی که شامل اسکین‌هایی از هیروهای نامبرده می‌شود. علاوه بر آن هیروهایی مانند: Gul'dan ،Tracer ،Butcher ،Greymane ،Morales با نصف قیمت فروخته می‌شوند. برخی از اسکین‌های بازی نیز تا ۲۸ نوامبر (۷ آذر) به نصف قیمت فروخته خواهند شد. ۳۶۰ استیمپک نیز با قیمت ۶۰۰۰ جم به فروش می‌رسد که نسبت به قیمت قبلی ۳۳ درصد کاهش یافته.

در پایان باید به Blizzard Gear Store نیز اشاره کنیم که فروشی ویژه دارد و به صورت روزانه اجناسی مانند پیراهن و شلوار را با تخفیف عرضه می‌کند. این موارد تا روز بیست و چهارم نوامبر (فردا) بیشتر نیز خواهند شد و به گفته‌ی بلیزارد، قرار است آیتم‌های کاملا جدیدی در این فروشگاه عرضه شوند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده