نویسنده: محسن حقانی
// جمعه, ۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

بخش داستانی بازی Gwent تاخیر خورد

استودیو CD Projekt اعلام کرد بخش داستانی و تک‌نفره بازی Gwent با نام Thronebreaker تا سال ۲۰۱۸ تاخیر خورده است!

استودیو سی دی پراجکت به‌تازگی اعلام کرد، بخش کمپین داستانی تک‌نفره بازی Gwent (بازی کارتی از سری بازی The Witcher) با نام Thronebreaker برای تاریخ نامشخصی از انتشار تا سال ۲۰۱۸ با تاخیر مواجه شده است.

Thronebreaker داستانی کاملا خونین از کاراکتر مـِو (Meve)، جنگجوئی کهنه‌کار و ملکه‌ی قلمرو‌های شمالی را روایت خواهد کرد؛ کسی که به عنوان یک تهاجم و تهدید بی‌سابقه راهی سفری تاریک برای انتقام و ویرانی خواهد شد. Thronebreaker در قسمت‌های پیشین دیده نشده از جهان بازی The Witcher جریان خواهد داشت و شامل ویژگی‌هایی چون کوئست (ماموریت‌ها)، جمع‌آوری منابع و مبارزات داستانی سفارشی شده خواهد بود. بازی Gwent Thronebreaker در ابتدا قرار بود پیش از پایان سال ۲۰۱۷ در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

برای دانلود تریلر از طریق سایت آپارات اقدام کنید

طی پست ارسال شده در وب‌سایت رسمی بازی Gwent، مارسین ایوینسکی، بنیان‌گذار استودیو CD Projkt Red، علت تاخیر Thronebreaker را ناشی از گسترش مقیاس این بخش داستانی دانسته و می‌گوید استودیو سازنده کاملا به زمان بیشتری برای کار کردن روی آن احتیاج داشته است. ایوینسکی در این رابطه بیان کرد:

تغییر تاریخ انتشار یک بازی همیشه موردی هست که ما به‌عنوان یک رویکرد جدی با آن برخورد می‌کنیم. با این حال، تردیدی در انجام آن نخواهیم داشت اگر زمانی احساس کنیم که شما تجربه‌ی بهتری از نتیجه‌ی نهایی بازی مورد نظر خواهید داشت. من می‌خواهم از تمام کسانی که برنامه داشتند بازی Gwent Thronebreaker را اواخر امسال بازی کنند، عذخواهی کنم و به همه‌ی شما اطمینان خاطر می‌دهم که ما تمام تلاش خود را برای ساخت بازی نهایی با کیفیت که ارزش صبر را داشته باشد، به‌کار خواهیم بست.

ایوینسکی همچنین اعلام کرد استودیو تمایل دارد فاز بتا بازی Gwent تا سال آینده به پایان رسد و در نتیجه سرعت انتشار بروزرسانی‌های بخش چند نفره نیز افزایش خواهد یافت. 

می‌خواهیم شما لذت بیشتری هنگام بازی کردن ببرید اما ما همچنین می‌خواهیم از گیمر‌های جدید برای ورود به اکوسیستم بخش چند‌نفره نیز استقبال کنیم. انتظار انتشار محتواهایی نظیر کارت‌ها، چالش‌ها، آیتم‌های جدید همچنین پچ‌ها و ترفند‌هایی برای بالانس بیشتر بازی را در بازه‌های زمانی کمتری داشته باشید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده