نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵

رویداد XP دو برابر بازی Call of Duty: WWII آغاز شد

استودیو اسلج‌همر گیمز اخیرا رویداد XP دو برابر را در بازی Call of Duty: WWII آغاز و همچنین اطلاعاتی از دیگر محتویات آینده بازی منتشر کرده است.

بازی Call of Duty: WWII چندی پیش منتشر شد و استودیو اسلج‌همر گیمز، سازنده بازی، با اینکه در ابتدا با مشکلاتی در زمینه سرور‌های بخش چندنفره رو‌به‌رو بود، اما توانست به مرور آن‌ها را هم حل کند و اخیرا هم بخش Headquarters بازی را به شکل معمولی خود برگرداند و دوباره شاهد تجمع کاربران در آن هستیم. حال این استودیو در جدید‌ترین اخبار بازی، سراغ معرفی یک سری رویداد‌های بازی رفته که برخی آغاز شده‌اند و برخی هم به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرند.

طبق اعلام Sledgehammer Games، یک رویداد XP دو برابر به مناسبت روز شکرگذاری در بازی از دیروز آغاز شده که تا ۶ آذر هم جریان خواهد داشت و در این مدت کاربران می‌توانند به میزان دو برابر حد معمول XP دریافت کنند. از طرف دیگر، رویداد بعدی بازی، Winter Carentan نام دارد که از تاریخ ۱۷ آذر آغاز خواهد شد و تا اوایل ژانویه ۲۰۱۸ هم جریان دارد. با اینکه اطلاعات زیادی از این رویداد منتشر نشده، اما گفته شده که در آن نقشه Carentan ظاهری برفی پیدا خواهد کرد. از طرف دیگر، این نقشه که در حالت پیش‌فرض فقط برای دارندگان سیزن پس بازی در دسترس است، به صورت عمومی و رایگان برای تمامی کاربران در دسترس خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود به مناسبت تعطیلات سال نو، شاهد بروز تغییراتی در ظاهر بخش Headquarters باشیم.

اسلج‌همر گیمز همچنین اعلام کرد که آپدیت جدیدی برای بازی در نظر گرفته است که به‌زودی منتشر خواهد شد. با اینکه هنوز اطلاعات زیادی از جزییات آپدیت منتشر نشده، اما شاهد رفع تعدادی از باگ‌های بازی و رفع مشکلات مربوط به رابط کاربری آن خواهیم بود.

جدید‌ترین نسخه از سری کالاف دیوتی با بازگشت به دوران جنگ جهانی دوم، توانست تجربه‌ای خوب از این مجموعه قدیمی ارائه دهد. زومجی در بررسی بازی Call of Duty: WWII به آن نمره ۸.۵ از ۱۰ را داد که خلاصه‌ای از بررسی بازی به شرح زیر است:

سازندگان Call of Duty: WWII پیش از انتشار آن، وعده بازگشت به ریشه‌های سری را داده بودند و خب می‌توان گفت که تا حدود زیادی در این کار موفق شده‌اند. پرداختن به جنگ جهانی دوم باعث شده تا بازی بتواند داستانی خوب و یک کمپین سرگرم‌کننده را ارائه کند. از طرف دیگر، بخش زامبی هم پیشرفت خیلی خوبی نسبت به قبل داشته و شاید اگر اسلج‌همر می‌توانست تجربه چندنفره بهتری را هم در بازی خلق کند، شاهد اثری بی‌نقص بودیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده