نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

فروش بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice از مرز ۵۰۰ هزار نسخه عبور کرد

استودیو نینجا تئوری اعلام کرد که فروش بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice از مرز ۵۰۰ هزار نسخه عبور کرده است.

بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice چندی پیش برای کامپیوتر و پلی استیشن 4 منتشر شد. در این بازی شاهد روایت داستانی پیرامون شخصیت سنوئا هستیم که با مشکلات روحی و روانی مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند. Hellblade: Senua’s Sacrifice ساخته استودیو نینجا تئوری است که به صورت مستقل توسط این استودیو توسعه یافته است. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Ninja Theory اعلام کرده که فروش بازی هل بلید، از مرز ۵۰۰ هزار نسخه عبور کرده است.

عبور از مرز فروش ۵۰۰ هزار نسخه، به این معنی است که Hellblade به سوددهی رسیده است. نینجا تئوری همچنین اعلام کرد که فروش بازی، بیش از حد انتظارات اولیه آن‌ها بوده و آن‌ها انتظار داشتند که بازی در ۹ ماه به سوددهی برسد که این اتفاق در سه ماه رخ داده است. سازندگان بازی همچنین اعلام کردند که از ابتدای توسعه بازی، همواره نگران این موضوع بودند که شاید طرفداران استقبال خوبی از بازی آن‌ها نداشته باشند. از طرف دیگر، یکی از اهداف تیم توسعه، ثابت کردن این موضوع بود که یک بازی با کیفیت بازی‌های بزرگ (AAA) که توسط استودیویی مستقل ساخته شده و با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رسد هم می‌تواند از نظر تجاری موفق باشد.

بازی Hellblade که اکنون برای پی سی و PS4 در دسترس است، در بررسی زومجی نمره خوب ۸ را دریافت کرد و خلاصه‌ای از بررسی آن به شرح زیر است:

Hellblade: Senua's Sacrifice تجربه‌ای فراتر از یک بازی ویدیویی ارائه می‌کند؛ تجربه‌ای که شاید بتوان آن را تلفیقی از یک بازی و یک فیلم دانست و با اینکه بازی در زمینه گیم‌پلی و علی‌الخصوص مبارزه‌ها مشکلاتی دارد، اما آنقدر از نظر داستانی عالی است که خیلی زود غرق روایت بازی می‌شود و حتی گذر زمان را هم حس نخواهید کرد. علاوه بر سازندگان بازی در استودیو نینجا تئوری موفق به خلق اثری شده‌اند که از نظر صوتی و بصری دست کمی از بازی‌های بزرگ روز ندارد و همین دو عامل با همکاری هم اتمسفر فوق‌العاده‌ای برای بازی پدید آورده‌اند.


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده