نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰

نحوه انتخاب مناسب‌ترین میز تلویزیون

تلویزیون مهمان اتاق نشیمن اکثر خانه‌ها است. زمانی که تلویزیون اختراع شد، برای استقرار آن به یک میز نیاز بود.

با اختراع تلویزیون‌های باریک یا LCDها امکان نصب تلویزیون روی دیوار میسر شد؛‌ اما همچنان عده‌ی زیادی دوست دارند که برای تلویزیون LCD خود نیز یک میز داشته باشند. در این مقاله سعی داریم برای خرید میز تلویزیون و همچنین خرید میز ال سی دی به شما ایده‌هایی بدهیم.

 

۱. میز تلویزیونی با ارتفاع مناسب انتخاب کنید

برای تماشای تلویزیون مجبور هستید ساعت‌ها گردن خود را در زاویه‌ی ثابتی نگه دارید؛ بنابراین میز تلویزیون باید ارتفاع مناسبی داشته باشد. ارتفاع پیشنهاد شده یک متر است، اما ارتفاع مناسب به ارتفاع مبل و محل نشستن شما بستگی دارد.

برای اطمینان، هنگام نشستن چک کنید که منطقه‌ی مرکزی تلویزیون بالاتر از خط دید شما نباشد. اگر ارتفاع میز تلویزیون فعلی شما کوتاه است و امکان نصب تلویزیون خود روی دیوار را دارید بهتر است ارتفاع آن را با توجه به نکته‌ی بالا تنظیم کنید.

یکی دیگر از عواملی که در انتخاب ارتفاع میز تلویزیون از سطح زمین موثر است، حضور کودکان در خانه‌ است. ارتفاع میز تلویزیون را به گونه‌ای انتخاب کنید که مطمئن شوید دست کودک شما به تلویزیون نمی‌رسد. اگر کودک شما به تازگی راه رفتن را آموخته است احتمالا تخریب تلویزیون تبدیل یکی از ماموریت‌هایش خواهد شد. ممکن است تصمیم بگیرید به‌خاطر این اتفاق میز تلویزیون فعلی خودتان را بفروشید و میز جدیدی بخرید. سایت دیوار به شما در فروش میز تلویزیون فعلی‌تان و خرید میز تلویزیون جدید کمک خواهد کرد.

 

۲. طول و عرض تلویزیون را در نظر بگیرید

تناسب بین عرض تلویزیون و عرض میز تلویزیون زمانی که تلویزیون شما به دیوار متصل نیست و روی میز قرار دارد، مهم است. هنگامی که تلویزیون روی میز است باید عرض آن بیشتر از عرض میز باشد. همچنین در خرید میز تلویزیون باید به وزن تلویزیون نیز دقت کرد. میز تلویزیون خریداری‌شده باید از جنس مقاومی باشد و تحمل وزن تلویزیون را داشته باشد. در چینش اتاق به تناسب سایز میز تلویزیون و ابعاد اتاق نیز دقت کنید.

 

۳. میز تلویزیون باید چیدمان اتاق را زیباتر کند

اتاق نشیمن کوچک به این معنا نیست که شما نمی‌توانید دکور مناسبی برای تلویزیون خودتان داشته باشید. یک گوشه‌ی مناسب با یک زاویه‌ی دید مناسب برای تلویزیون و میز تلویزیون انتخاب کنید. اگر تلویزیون شما به دیوار نصب شده است، خرید قفسه‌های دیواری می‌تواند جایگزینی برای خرید میز تلویزیون باشد. این قفسه‌ها را روی دیوار در اطراف تلویزیون نصب کنید و فضا را مدرن‌تر کنید. با خودتان فکر کنید که میز تلویزیون می‌تواند چه کاربردی برای شما داشته باشد؟ شاید بخواهید برخی وسایل‌تان را روی آن بچینید. اگر دوست ندارید وسایل شما در قفسه‌های باز و در معرض دید باشند بهتر است میز تلویزیون‌هایی با کمد و کشو انتخاب کنید یا از سبد‌های پارچه‌ای که داخل آنها معلوم نیستند استفاده کنید.

 

۴. یک سبک انتخاب کنید

شما می‌توانید با اضافه کردن وسایل مختلف، دکور میز تلویزیون خود را خاص‌تر کنید. دقت کنید که ترکیب سبک‌ها باعث چینش بدترکیب می‌شود. برای القای حس مینیمالیستی و فضای معاصر می‌توانید از یک نور کم‌رنگ خاکستری یا سفید کم‌رنگ، وسایلی با خطوط هندسی ساده، قفسه‌های باز و خلوت استفاده کنید. برای القای حس سنتی از چوب جنگل، گیاه، قاب‌های ضخیم، جزییات بیشتر و رنگ‌های گرم استفاده کنید.

 

۵. مواد مناسب را انتخاب کنید

میزهای تلویزیونی موجود در بازار عموما از چوب، شیشه، فلز و ام دی اف ساخته می‌شوند. چوب، فلز و ام‌دی‌اف مقاومت بیشتری دارند. ام‌دی‌اف جایگزین خوبی برای چوب است و وزن کمتری نیز نسبت به میزهای تلویزیون چوبی دارد. در صورتی که میز تلویزیون شیشه‌ای از شیشه‌های نشکن ساخته‌ شده باشد می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای انتخاب باشد.

برای مشاهده‌ی قیمت‌های مختلف خرید میز تلویزیون و خرید میز ال سی دی (LCD) به سایت دیوار مراجعه کنید.

همچنین اگر قصد فروش میز تلویزیون و فروش میز ال سی دی (LCD) خود را دارید اقدام به  ثبت‌نام در دیوار و ثبت آگهی کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده