نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 6

کریستوفر مک‌کوری، کارگردان فیلم Mission Impossible 6 اخیرا تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این فیلم را منتشر کرده است.

ماه مرداد امسال و در جریان فیلمبرداری یک صحنه از فیلم ماموریت غیر ممکن ۶ (Mission Impossible 6)، تام کروز قرار بود یک بدلکاری را انجام بدهد؛ اما در حین پرش از یک ساختمان به سمت ساختمانی دیگر، به لبه ساختمان دوم برخورد می‌کند و دچار آسیب‌دیدگی می‌شودپس از حادثه‌ای که برای تام کروز در پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 6 رخ داد، پارامونت تا اطلاعات ثانوی فیلمبرداری و تولید این فیلم را متوقف کرد. با این حال، از اوایل ماه مهر، فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار از سر گرفته شده و ظاهرا به مراحل پایانی خود نیز نزدیک شده است.

کریستوفر مک‌کوری، کارگردان و نویسنده فیلم‌هایی چون ماموریت غیرممکن: ملت سرکش (Mission Impossible: Rogue Nation) و جک ریچر (Jack Reacher)، کار کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible 6 را بر عهده دارد و حال او تصاویر جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم را منتشر کرده است. در این تصاویر، شاهد حضور شخصیت بنجی دان با بازی سایمون پگ و ایتن هانت با بازی تام کروز، هستیم. این دو شخصیت روابط نزدیکی با یکدیگر دارند و به نظر می‌رسد که قرار است بار دیگر شاهد هنرنمایی و همکاری مشترک این زوج محبوب در فیلم Mission Impossible 6 باشیم. این تصاویر از محل فیلمبرداری این فیلم در کشور نروژ گرفته و منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Mission Impossible 6

Mission Impossible 6

Mission Impossible 6

از فروردین امسال، فیلمبرداری و تولید فیلم Mission Impossible 6 در شهر پاریس آغاز و تصاویری نیز از محل فیلمبرداری این فیلم منتشر شد. پس از آن فیلمبرداری این فیلم به کشور نیوزیلند و در ادامه به شهر لندن منتقل شده است. گفته می‌شود که بخش‌هایی از فیلمبرداری تولید فیلم Mission Impossible 6 در کشور نروژ انجام خواهد شد و پس از آن فیلمبرداری این فیلم رسما به پایان می‌رسد. با این حال، تاکنون هیچ تصویر رسمی از این فیلم منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد انتشار اولین تریلر و تصاویر رسمی فیلم Mission Impossible 6 باشیم. این فیلم، یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های تابستان ۲۰۱۸ خواهد بود که کمپانی پارامونت حساب ویژ‌ه‌ای را روی موفقیت تجاری این فیلم باز کرده است.

فیلم Mission Impossible 6 قرار است در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) به روی پرده برود. تام کروز، الک بالدوین، ربکا فرگوسن، سیمون پگ، وینگ ریمز، میشل موناهن، هنری کویل، شان هریس، ونسا کربی، شان بروک، فردریک اشمیت و آنجلا باست، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده