// پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

تریلر هنگام عرضه بازی Black Mirror

استودیو King Art Games در آستانه انتشار بازی Black Mirror روی PS4 ،Xbox One و کامپیوتر، تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرد.

مرداد ماه گذشته، استودیو کینگ آرت گیمز (King Art Games)، سازنده بازی The Dwarves، و کمپانی تی‌اچ‌کیو نوردیک (THQ Nordic) از پروژه جدید خود یعنی بازی Black Mirror رونمایی کردند. بازی مذکور در واقع ریبوت نسخه قدیمی این بازی است که در سبک ماجراجویی و اشاره‌ و‌ کلیک در حال توسعه است. تا عرضه بازی مذکور یک هفته بیشتر باقی نمانده است و قرار است در تاریخ  ۷ آذر ماه (۲۸ نوامبر) در دسترس کاربران قرار بگیرد. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان تریلر گیم‌پلی این بازی را منتشر کردند که ما را با روند بازی آن بیشتر آشنا می‌کند.

دوربین بازی Black Mirror به طور ثابت تعبیه شده است تا بتواند محیط بازی را بهتر به معرض نمایش قرار دهد. از دیگر ویژگی‌هایی که دوربین بازی آن را از سبک‌های مشابه متمایز می‌کند طریقه ارتباط کاراکتر بازی یعنی David با محیط و نیرو‌های ماورالطبیعی است که در حین بازی کاربران با آنها مواجه خواهند شد. Black Miror داستان دیوید گوردون را روایت می‌کند که به دلیل خودکشی پدر وی به خانه اجدادی خانواده خود در ارتفاعات اسکاتلند سفر کرده است. البته مرگ پدر وی تا حدی مشکوک به نظر می‌رسد و از این رو دیوید تحقیقات خود را شروع کرده است تا از وقایع عجیب‌و‌غریب با خبر شود.

برای طرفداران این سری بازی باید گفت که Black Mirror نسخه چهارم یعنی بازی Black Mirror 4 محسوب نمی‌شود و صرفا یک باز‌سازی است نسخه قدیمی، ماجراجویی و اشاره‌و‌کلیک است. بنابرین برای انجام این بازی نیازی به تجربه نسخه‌های پیشین آن نیست. البته گفتنی است که این بازی هیچ ارتباطی با سریال Black Mirror ندارد.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی Black Mirror را تماشا و دانلود کنید. بازی مذکور در تاریخ ۷ آذر برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  پی سی منتشر می‌شود.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده