نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

جیسون موموآ در برابر نقدهای منفی فیلم Justice League واکنش نشان داد

جیسون موموآ یکی از ستارگان فیلم Justice League (لیگ عدالت) که نقش آکوامن را در این اثر ایفا می‌کند، در برابر نقدهای منفی این فیلم واکنش نشان داد.

حدودا ۵ روز قبل فیلم Justice League (لیگ عدالت) که همه به شدت انتظارش را می‌کشیدند به طور رسمی روی پرده سینماها به اکران درآمد و تقریبا از همان زمان منتقدان با نقدها و نظرات خود ضربه محکمی به این اثر زدند. حال در این میان و در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر بااستعداد نقش آکوامن یعنی جیسون موموآ به طرفداری از جدیدترین اثر ابرقهرمانی خود برآمده و با تمام توان خود سعی دارد تا این انتقادات و نظرات منفی نگذارد او را ناامید کرده و احساساتش را خدشه دار کند.

اگرچه کمپانی برادران وارنر نسبت به منتقدان و تبلیغات فیلم Justice League خوشحال و هیجان زده نیست اما با این حال جیسون موموآ که کاراکتر آکوامن را در فیلم Justice League ایفا کرده است هم دست روی دست نگذاشت و در جدیدترین مصاحبه کوتاه خود، به دفاع از این اثر و کارگردان آن یعنی زک اسنایدر پرداخت. او در جدیدترین گفتگوی کوتاه خود اینگونه به این موضوع پرداخت:

من تمام سعی خودم را کردم که تا جایی که می‌توانم از نظرات مردم و چیزی که به زبان می‌آورند دوری کنم. برخی از دوستان من می‌گویند که «فیلم لیگ عدالت کار خود را به خوبی انجام نمی‌دهد» و این قبیل حرف‌ها و نظرات به نوعی من را ناراحت و ناامید می‌کند. اما من نمی‌خواستم که به این مسائل توجه کنم. من نمی‌خواهم به نظرات بد و نقدهای منفی توجهی کنم. فکر نمی‌کنم که آنچنان که باید و شاید مفید باشد و کمکی هم نخواهد کرد. 

من فیلم لیگ عدالت را دو بار تماشا کرده‌ام. حتی می‌توانم بگویم که دفعه دومی که آن را دیدم نسبت به دفعه اول بیشتر آن را دوست داشتم و علاقه‌ام نسبت به قبل بیشتر شد. من در واقع قصد دارم که آن را دوباره مشاهده کنم و این فیلم را هم به بچه‌هایم نشان دهم و هم به نوه‌هایم. من حتی دوست دارم که این فیلم را بار دیگر با جمعیت کاملی از مردم خوب تماشا کنم، یک جمعیت منظم و عادی نه همانند اولین بار نمایش فیلم در سینما. بنابراین من خیلی هیجان‌زده‌ام. شما نمی‌توانید مدام خود را قاطی مسائلی مانند «چرا این، چرا آن» کنید و فقط به این فکر کنید که «چرا اینگونه شد یا چرا آن اتفاق افتاد». من آخر این هفته به کنفرانس Wizard World Austin رفتم و یک هدیه خیلی خوب دریافت کردم. همانطور که می‌دانید این محل یک جای خیلی خوب با انرژی مثبت است و قاعدتا من تنها کسی نیستم که به جنبه خوب ماجرا و انرژی مثبت علاقه دارم. حال اگر مردم آکوامن و مدلی که ما او را روی پرده سینما به نمایش درآوردیم را دوست دارند باید بدانند که همه چیز توسط زک اسنایدر کارگردان این پروژه انجام شده و همه آنها زاییده فکر او بوده است. او از در آمد و گفت «من می‌خواهم آکوامن را به یک شخصیت خیلی خفن تبدیل کنم، یک سری چیزها را تغییر داده و افسانه‌هایی که درباره این پسر وجود دارد را عوض خواهم کرد».

علیرغم نقدهای منفی و مختلفی که در راستای فیلم لیگ عدالت منتشر شده است، اکثر غریب به اتفاق منتقدان بر این باور بودند که انتخاب جیسون موموآ برای نقش آرتور کری/آکوامن یکی از نقاط قوت و درخشان این اثر بوده است. همچنین نحوه نشان دادن این شخصیت در این اثر این هیجان را در بینندگان ایجاد کرده که بخواهند هرچه زودتر فیلم اختصاصی Aquaman اثر جیمز وان را روی پرده نقره‌ای سینما مشاهده کنند.

شما درباره جیسون موموآ و نحوه بازی او چه فکری می‌کنید؟ به نظر شما انتخاب موموآ برای بازی شخصیت آکوامن انتخاب درستی بوده است؟ آیا بازیگر دیگر و گزینه بهتری به جز موموآ برای این نقش سراغ دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده