// پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱

مدیر گیم استاپ: ایکس باکس وان ایکس شروع قدرتمندی داشته است

مدیران ارشد فروشگاه GameStop ضمن انتشار گزارشی از عملکرد مالی سه ماهه اخیر خود، از فروش بسیار خوب کنسول ایکس‌باکس وان ایکس سخن گفته‌اند.

در جریان کنفرانس مالی فروشگاه GameStop، مدیران ارشد این خرده فروشی محبوب و پرطرفدار علاوه بر انتشار گزارشی از عملکرد مالی سه‌ماهه اخیر خود برای سهام‌‌داران و تحلیلگران (تقویم مالی این کمپانی نسبت به دیگر کمپانی‌ها متفاوت است)، در مورد عملکرد کنسول تازه عرضه‌شده ایکس باکس وان ایکس نیز مطالبی را عنوان کردند که در ادامه به صحبت‌های مدیران ارشد آن می‌پردازیم.

ابتدا رابرت لوید، مدیر ارشد مالی فروشگاه گیم استاپ در مورد فروش ایکس‌باکس وان ایکس، این‌چنین به اظهار نظر پرداخت:

میزان تقاضا برای کنسول ایکس‌باکس وان ایکس بسیار بالا بوده است و این کنسول در سه‌ماهه فعلی فروش خیلی خوبی خواهد داشت.

در ادامه تونی بارتل، مدیر ارشد اجرایی گیم‌استاپ در مورد کنسول قدرتمند کمپانی مایکروسافت و بازی‌های پرفروشی که اخیرا منتشر شده‌اند، مطالبی را عنوان کرد:

ایکس‌باکس وان ایکس شروع بسیار قدرتمندی داشت؛ به صورتی که در کمتر از ۴۸ ساعت تمام موجودی ما به اتمام رسید و خیلی زود این کنسول تبدیل به پرفروش‌ترین کنسول گیم‌استاپ شد. اما با توجه به تقاضای بالا، ما توانستیم موجودی خود را افزایش دهیم و برای تعطیلات پایان سال در نظر داریم تا کنسول ایکس‌باکس وان ایکس را با تعداد بسیار زیادتری موجود کنیم و در دسترس علاقه‌مندان قرار دهیم.

در قسمت بازی‌ها، ما در گیم‌استاپ مفتخریم تا اعلام کنیم که بازی Call of Duty: WWII تا این لحظه توانسته ۶۴ درصد بیشتر از بازی Call of Duty: Infinite Warfare که سال گذشته منتشر شد، فروش داشته باشد. همچنین بازی Destiny 2 با فروش بسیار خوب خود باعث افزایش ۵.۴ درصدی در فروش کلی نرم‌افزاری ما شده است.

در پایان اگر علاقه‌مند به خبر‌های بیشتری پیرامون کنسول ایکس‌باکس وان ایکس هستید، بد نیست بدانید به‌تازگی وب‌سایت دیجیتال فاندری به بررسی بازی Halo 5 روی این کنسول اقدام کرده و نکاتی را در مورد بهبود چشمگیر این بازی روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس بیان کرده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده