نویسنده: محسن حقانی
// پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

بازی موبایل Puzzle Fighter برای اندروید و آيفون منتشر شد

کمپانی Capcom بازی Puzzle Fighter را به‌صورت جهانی برای اندروید و آیفون منتشر کرد.

در ماه سپتامبر سال جاری (شهریور-مهر)، استودیو ونکوور کمپانی کپکام (Capcom) اعلام کرد که در حال احیای سری بازی Puzzle Fighter با عنوانی جدید برای اندروید و آیفون است و نام آن دقیقا همان Puzzle Fighter خواهد بود. در نهایت این استودیو اعلام کرد بازی اندروید و بازی آیفون Puzzle Fighter از دوره‌ی انتشار محدود (Soft-Launch) خارج و برای پلتفرم‌های اندروید و iOS به‌صورت جهانی منتشر شده است.

کسانی که اطلاعی از چگونگی مکانیزم‌های بازی Puzzle Fighter ندارند، این اثر برگرفته از یک بازی آرکید کلاسیک با همین نام است که طی آن کاراکتر‌های دنیای بازی‌های کپکام با قدرت خود برای شکست دادن یکدیگر باید الماس‌های درون بازی را خُرد یا نابود کنند. بازی Puzzle Fighter تنها شامل کاراکتر‌های سری بازی Street Fighter نخواهد شد و شخصیت‌هایی از ساخته‌های دیگر کمپانی کپکام مانند: بازی Darkstalkers، بازی Mega Man X، بازی Dead Rising و ... نیز در آن حضور خواهند داشت. هر کاراکتر در بازی دارای صدای مخصوص، حرکات سینمایی خاص و همچنین نقاط ضعف و قوت خاص خود است. در کنار انتخاب کاراکتر اصلی، می‌توانید دو شخصیت دیگر را نیز برای پشتیبانی و کمک به وی در طی نبردها انتخاب کنید.

Puzzle Fighter از صفر توسط استودیو کپکام ونکوور (Capcom Vancouver) برای موبایل ساخته شده و شامل ویژگی‌های گرافیکی مدرن، پشتیبانی از لیدربورد، بخش آنلاین و یک حالت کوررنگی نیز می‌شود. بازی Puzzle Fighter همچنین به‌صورت رایگان همراه با پرداخت‌های درون برنامه‌ای منتشر شده است و بازیکن‌های کنجکاو می‌توانند بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای نسبت به تجربه این اثر اقدام کنند. کپکام ونکوور اعلام کرده است که یادگیری Puzzle Fighter آسان است، اما بازی دارای بسیاری از ویژگی‌های عمیق استراتژیک نیز می‌شود که بازیکن‌ها می‌توانند در طول مبارزات از آنها استفاده کنند.

بازی Puzzle Fighter از طریق فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور برای تبلت و تلفن‌های هوشمند مبتنی بر اندروید و iOS در دسترس قرار دارد. شما همچنین می‌توانید تریلر هنگام عرضه آن را در زیر مشاهده کنید.

برای دانلود تریلر از طریق سایت آپارات اقدام کنید

دانلود بازی اندروید و آیفون Puzzle Fighter


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده