نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۷

نسخه نینتندو سوییچ Resident Evil Revelations Collection در اروپا به صورت فیزیکی عرضه نمی‌شود

کمپانی کپکام اعلام کرد که نسخه نینتندو سوییچ بازی Resident Evil Revelations Collection در منطقه اروپا تنها به صورت دیجیتالی در دسترس خواهد بود.

اوایل مردادماه بود که کمپانی کپکام نسخه مربوط به کنسول نینتندو سوییچ بازی Resident Evil: Revelations و بازی Resident Evil: Revelations 2 را معرفی کرد و پس از حدود دو ماه اعلام کرد که این بازی تحسین‌شده در تاریخ هفتم آذرماه (۲۸ نوامبر) به کنسول نینتندو سوییچ راه پیدا خواهد کرد. حال و با استناد به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام اظهار داشته است که این باندل در اروپا به صورت فیزیکی عرضه نخواهد شد و کاربران این منطقه بر خلاف کاربران امریکایی می‌توانند آن را تنها به صورت دیجیتالی از طریق فروشگاه ای‌شاپ تهیه کنند.

 کمپانی Capcom در رابطه با این موضوع به سایت گیم‌اسپات گفت:

کپکام برای ارائه‌ی بازی‌های خود در دیگر پلتفرم‌ها باید فاکتورها و عوامل مختلفی را در نظر بگیرد. این فاکتورها شامل مجموع هزینه‌های تولید، زمان تولید و عرضه‌ی آنها می‌شوند ولی در مورد بازی Resident Evil Revelations Collection متوجه شدیم که متاسفانه شعبه اروپایی کپکام توانایی ارائه نسخه فیزیکی آن برای کنسول نینتندو سوییچ را ندارد و خرید آن تنها به صورت دیجیتالی امکان‌پذیر خواهد بود.

این در حالی است که نسخه فیزیکی بازی در امریکا نیز کامل نخواهد بود و در این نسخه فقط شاهد کارتریج بازی Resident Evil Revelations هستیم و می‌بایست بازی Resident Evil: Revelations 2 را به صورت جداگانه دانلود کرد. نسخه فیزیکی این باندل در امریکا ۴۰ دلار قیمت خواهد داشت و نسخه دیجیتالی آن در اروپا از طریق فروشگاه ای‌شاپ با قیمت ۴۰ پوند در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. همچنین امکان تهیه‌ی جداگانه‌ی بازی‌های این باندل به قیمت ۲۰ پوند در اروپا وجود دارد.

Resident Evil Revelations Collection

در ابتدا بازی Resident Evil: Revelation در سال ۲۰۱۲ برای کنسول 3DS منتشر شد و پس از آن در همان سال برای پلی استیشن 3، ایکس باکس 360، Wii U و پی‌سی پورت شد. در این بازی کاربران با کاراکتر‌های معروف این مجموعه یعنی جیل ولنتاین و کریس ردفیلد روبه‌رو خواهند شد که در کشتی متروکه‌ای که سراسر آن را موجودات و هیولا‌هایی فرا گرفته است، به دام افتاده‌اند. در سال ۲۰۱۵ دنباله این بازی که لقب بیست و دومین بازی سری Resident Evil و دهمین بازی اصلی مجموعه را یدک می‌کشد، تحت عنوان Resident Evil: Revelations 2 به صورت اپیزودیک روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ویتا و پی‌سی منتشر شد که وقایع آن بین بازی Resident Evil 5 و بازی Resident Evil 6 اتفاق می‌افتد.

در خبر‌های دیگر مربوط به بازی Resident Evil، چندی پیش کپکام نسخه Gold Edition بازی Resident Evil 7 را معرفی کرد. این نسخه که در تاریخ ۲۱ آذرماه (۱۲ دسامبر) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  پی‌سی منتشر می‌شود، شامل DLC‌های این بازی یعنی Banned Footage Vol 1 ،Banned Footage Vol 2 و بسته الحاقی جدید End of Zoe می‌شود. همچنین در آن روز بسته الحاقی Not a Hero که تاخیر خورده بود، نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. گفتنی است که بازیکنان در بسته الحاقی Not A Hero در قالب شخصیت کریس رد‌فیلد، از اعضای Umbrella Corporation قرار خواهند گرفت.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده