نویسنده: حسین سلیمی
// پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۳

تریلر جدید Remote Play پلی استیشن 4

مدتی است مخاطبان غربی کمپانی سونی، خبری درباره ریموت پلی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا نشنیده‌اند، اما سونی مشتاق است تا این ریموت‌پلی را در ژاپن به نمایش بگذارد.

مدت زیادی از انتشار آخرین خبر ما درباره Remote Play کمپانی Sony در سایت زومجی می‌گذرد. سونی هم اخیرا درباره این قابلیت خیلی صحبت نکرده، به‌خصوص در غرب؛ جایی که به‌خوبی از این محصول استقبال نشده است. با این حال، آیا شما ریموت‌پلی پلی استیشن 4 را به یاد دارید؟ اگر به یاد داشته باشید، آخرین باری که سونی در مورد این محصول صحبت کرد ماه آوریل سال ۲۰۱۶ (اردیبهشت ۹۵) بود؛ درست زمانی که سونی در خانه پلی‌استیشن اعلام کرد ریموت‌پلی برای پی سی و مک عرضه می‌شود. اما اکنون، یک کنسول جدید و کاملا موفق وجود دارد که به مردم اجازه می‌دهد تا بازی‌های کنسول خانگی خود را هم روی تلویزیون و هم در حال حرکت بازی کنند و شعبه ژاپنی سونی مشتاق است تا نشان دهد آنها اولین شرکتی هستند که چنین قابلیتی را برای محصولات خود به ارمغان آورده‌اند.

طبق آخرین خبرهای به‌دست آمده از دنیای فناوری، وب‌سایت رسمی و ژاپنی ریموت پلی، تریلر جدید و نسبتا جالبی را به نمایش گذاشته که ویژگی‌ها و مزایای این قابلیت را به نمایش می‌گذارد. البته در این تریلر، بیشتر گیم‌پلی بازی بسیار محبوب Dragon Quest XI به معرض نمایش گذاشته شده است؛ شاید به این خاطر که گیمرهای داخلی هنوز اطلاعی ندارند که چه زمانی می‌توانند این بازی را روی کنسول پلی استیشن ویتا بازی کنند یا حتی نتیجه کار به چه شکل خواهد بود. در ادامه با تریلر تماشایی معرفی این قابلیت با ما همراه باشید.

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده