نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۵

تیم Natus Vincere فاتح مسابقات Adrenaline Cyber League شد

پس از دو روز مسابقات فشرده و جذاب، تیم Natus Vincere با عبور از سد تیم Virtus.Pro نام خود را به‌عنوان قهرمان تورنمنت Adrenaline Cyber League بازی Dota 2 به ثبت رسانید.

اگر کمی از مسابقات ماینور/میجور فصل جدید بازی Dota 2 فاصله بگیریم با تورنمنت‌هایی مواجه می‌شویم که به دلیل نبود امتیاز صلاحیت در آنها (برای دعوت مستقیم تیم‌ها به مسابقات اینترنشنال سال آینده) از اولویت کمتری میان تیم‌ها و بازیکنان مطرح برخوردار هستند و هدف تیم‌ها از شرکت در آنها به کسب اعتبار و جوایز خلاصه می‌شود. تورنمنت Adrenaline Cyber League یکی از این مسابقات است که از تاریخ سی آبان‌ماه کار خود را در مسکو، پایتخت کشور روسیه آغاز کرد و پس از دو روز مسابقات جذاب و تماشایی در تاریخ یکم آذر به کار خود پایان داد. این تورنمنت در دو مرحله مقدماتی و اصلی برگزار شد و در نهایت تیم Natus Vincere با غلبه بر رقیبان در جایگاه اول قرار گرفت و جایزه‌ی ۶۵ هزار دلاری را از آن خود کرد.

مرحله مقدماتی این تورنمنت پیش از مرحله اصلی و در تاریخ ۲۳ مهرماه آغاز به کار کرد و تا ۷ آبان ادامه یافت و نهایتا تیم Team Empire با پیروزی مقابل تیم‌هایی نظیر تیم PENTA Sports، تیم Gambit Esports و تیم M19 جواز حضور در مرحله اصلی را به دست آورد. برگزارکنندگان این مسابقات از تیم Virtus.Pro (قهرمان مسابقات ESL One Hamburg)، تیم  Natus Vincere و تیم mousesports به صورت مستقیم برای شرکت در این تورنمنت دعوت به عمل آوردند و این سه تیم به همراه تنها تیم راه‌یافته از مرحله مقدماتی، راهی مرحله اصلی شدند.

Dota 2

در روز نخست مرحله اصلی دو دیدار برگزار شد که در اولین دیدار تیم Natus Vincere به مصاف تیم mousesports رفت و تیم NaVi توانست با نتیجه‌ی ۰-۲ رقیب خود را شکست دهد و به فینال مسابقات راه یابد. در دیدار دیگر این روز تیم Virtus.Pro با Team Empire به جدال پرداخت که سرانجام تیم Virtus.Pro با دو پیروزی همتای روسی خود را شکست داد و به‌عنوان دیگر فینالیست این تورنمنت نام خود را ثبت کرد. در پایان روز اول دو تیم mousesports و Team Empire با نمایش ضعیف خود از گردونه‌ی رقابت‌ها حذف شدند و در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند.

Dota 2

در روز دوم و در فینال مسابقات نیز دو تیم Natus Vincere و Virtus.Pro حضور داشتند که تیم Natus Vincere با نتیجه‌ی ۰-۲ به کار تیم Virtus.Pro پایان داد و در جایگاه نخست ایستاد. تیم Virtus.Pro نیز با شکست در این دیدار به جایگاه دوم رضایت داد و توانست جایزه‌ی ۲۵ هزار دلاری جایگاه دوم را به دست آورد.

تیم‌های برتر و جوایز اهدا شده

Natus Vincere Dota 2

جایگاهتیممبلغ جایزه
اولNatus Vincere۶۵ هزار دلار
دومVirtus.Pro۲۵ هزار دلار
سوم-چهارمmousesports۵ هزار دلار
سوم-چهارمTeam Empire۵ هزار دلار


منبع WikiTeamLiquid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده