نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

تریلر کوتاه جدیدی از فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر شد

کمپانی لوکاس‌فیلم اخیرا تریلر کوتاه جدیدی از فیلم مورد انتظار جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) را منتشر کرده‌ است.

ماه مهر امسال، کمپانی لوکاس فیلم سرانجام دومین تریلر و دومین پوستر رسمی فیلم Star Wars: The Last Jedi را منتشر کرد. ماه گذشته نیز این کمپانی تریلرهای کوتاه جدیدی را از این فیلم مورد انتظار منتشر کرد که در این ویدیوها شاهد تصاویر جدیدی از این فیلم بوده‌ایم. حال لوکاس‌فیلم تریلر کوتاه دیگری را نیز از فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر کرده است که در این تریلر که در اصل یک تبلیغ تلویزیونی است، شاهد تصاویر جدیدی از این فیلم هستیم. این تریلر «وسوسه» (Tempt) نام دارد و بار دیگر تنور نظریه‌های این فیلم را داغ کرده است. بیشتر تصاویر این تریلر را در تریلرهای قبلی فیلم Star Wars: The Last Jedi مشاهده کرده بودیم، اما این ویدیو حاوی تصاویر جدیدی نیز است که ممکن است بخش مهمی از داستان این فیلم را برای شما افشا کنند.

شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

در هر حال، به نظر می‌رسد که تصاویر و ویدیوهای اخیر فیلم Star Wars: The Last Jedi بخش مهمی از داستان این فیلم را فاش می‌کنند و پیشنهاد می‌کنیم که اگر دوست ندارید بخش مهمی از آن برای شما فاش شود، از دیدن این تریلرها خودداری کنید. با این حال، چیزی که مشخص است آموزش ری توسط لوک اسکای واکر ساده نخواهد بود و ظاهرا هم لوک و هم ری قرار است با چالش بزرگی روبه‌رو شوند. طبق پیش‌بینی‌های اولیه که از پیش فروش بلیط‌های فیلم Star Wars: The Last Jedi به‌دست آمده، این فیلم در سه روز نخست اکران خود حدود ۲۱۵ میلیون دلار خواهد فروخت که پس از فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) که در سه روز نخست اکران خود ۲۴۷ میلیون دلار فروخت، به دومین شروع برتر در تاریخ سینماهای آمریکا تبدیل خواهد شد.

دیزی ریدلی در نقش ری، مارک همیل در نقش لوک اسکای‌واکر، بنیسیو دل تورو در نقش DJ، کری فیشر در نقش پرنسس لیا، آدام درایور در نقش کایلو رن، جان بویگا در نقش فین، اسکار آیزاک در نقش پو دامرون، دومهنل گیلسون در نقش ژنرال هاکس، گوئندولین کریستی در نقش کاپیتان فازما، لوپیتا نیونگو در نقش ماز کاناتا، آنتونی دنیلز در نقش C-3PO، لورا درن در نقش معاون آدمیرال امیلین هولدو و اندی سرکیس در نقش رهبر محفل - اسنوک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر امسال (۲۴ آذر) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده رایان جانسون بوده است. علاوه بر این، اخیرا کمپانی Lucasfilm و والت دیزنی (Walt Disney) ساخت سه گانه جدید فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) به کارگردانی و نویسندگی رایان جانسون را رسما تایید و اعلام کردند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده