// پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۹

بازی های هفته پایانی آبان 1396 برای اندروید

 در بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته پایانی آبان ماه، معرفی کوتاهی را از پنج بازی از جمله PES 2018 و Rules of Survival داریم.

ماه آبان نیز به پایان رسید و در هفته پایانی این ماه پاییزی، شاهد انتشار بازی‌های متنوعی برای اندروید و iOS بودیم که در این مقاله می‌خواهیم مروری را بر مهم‌ترین آنها داشته باشیم. یکی از معروف‌ترین بازی‌های این هفته بازی فوتبال PES 2018 بود که در نهایت نسخه موبایل آن برای اندروید و iOS،‌ عرضه شد. از سوی دیگر با محبوبیت روز افزون Playerunknown's Battlegrounds این روزها شاهد انتشار بازی‌های مشابهی برای گوشی‌های همراه هستیم که در این مقاله یکی از معروف‌ترین آنها به نام Rules of Survival را معرفی کرده‌ایم.

اگر بازی‌های پایین نظر شما را جلب نکرد، زومجی به صورت روزانه به معرفی بازی‌های مختلف اندروید و iOS می‌پردازد که می‌توانید با مراجعه به بخش بازی موبایل زومجی به لینک دانلود بازی و همینطور معرفی آنها دسترسی پیدا کنید. از سوی دیگر زومجی به صورت ماهیانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که شامل بهترین‌های هر یک از پلتفرم‌ها می‌شود.

بازی Neon Chrome

Neon Chrome

اولین بازی این هفته یک شوتر زیبا و البته درگیر کننده با نام Neon Chrome است. در این بازی که با تم سایبرپانک و المان‌هایی از بازی‌های سبک Roguelike منتشر شده است، بازیکنان بارها و بارها با مرگ روبرو می‌شوند و باید با هدفگیری دشمنان، آنها را نابود کنند. شلیک‌های رنگارنگ و نئون‌های استفاده شده برای ساخت این بازی زیبا، جلوه‌ی ویژه‌ای را به مراحل داده است. اما مهم‌ترین موضوعی که این بازی اندروید و آیفون را ارزشمند می‌کند، گیم‌پلی جذاب و البته سرراست Neon Chrome است که فراگیری آن را راحت می‌کند. در مجموع Neon Chrome محصولی سرگرم‌کننده است که با استفاده صحیح از ویژگی‌های بازی‌های Rougelike، محصولی با کیفیت را در اختیار بازیکنان می‌گذارد. شما می‌توانید این بازی را با قیمت ۶.۹۹ دلار برای اندروید و آیفون خریداری و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Neon Chrome

بازی Mafia Revenge

Mafia Revenge

در تعقیب و گریزی هیجان انگیز سلاح خود را بیرون بکشید و با مافیایی از دل تاریکی همراه شوید. بازی Mafia Revenge ماجراجویی زیبایی در حالت PvP است که بازیکنان را در نبردی تنگانگ رو در روی یکدیگر قرار می‌دهد و چالشی جدی را در مقابل هر یک از بازیکنان می‌گذارد. وجود شخصیت‌هایی با توانایی و ظاهری متفاوت باعث شده تا روند بازی طعم تکراری شدن به خود نگیرد و همین موضوع نیز این بازی را ارزشمند می‌کند. در جریان نبرد باید با شخصیت خود پشت خودرویی در حال حرکت، با بازیکن روبرو مبارزه کنید و از سلاح‌های مختلف و مهارت‌های خود به موقع استفاده کنید. اگر بخواهیم از محدودیت‌های لوت‌باکس‌ها عبور کنیم، در زمینه بصری نیز Mafia Revenge گرافیکی جذاب را برای یک بازی موبایل ارائه می‌دهد که می‌توانید به ویژه از انفجار‌ها و افکت‌های استفاده شده لذت ببرید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Mafia Revenge

Pes 2018 بازی

Pro Evolution Soccer 2018

چند ماهی می‌شود که کونامی به صورت رسمی بازی PES 2018 را برای کنسول‌ها و کامپیوتر منتشر کرده است و انتظار داشتیم تا در نهایت شاهد عرضه این بازی فوتبال برای اندروید و iOS نیز باشیم. حال کونامی ترجیح داده تا به جای درگیر کردن خود با یک نسخه کاملا جدید، با آپدیتی ویژه PES 2018 را در دسترس علاقمندان قرار دهد. در بازی PES 2018 باید در حالتی مشابه با MyClub در نسخه کنسول‌های PES 2018، ابتدا یک تیم ضعیف را انتخاب کنید و سپس به مرور با خریداری یا به دست آوردن بازیکنان مطرح، تیم‌تان را قو‌ی‌ کنید. در نسخه موبایل بازی PES 2018 شما همینطور می‌توانید با بازیکنانی از سراسر جهان به صورت همزمان به رقابت بپردازید یا با انجام چالش‌ها جوایز را کسب کنید. از جمله ویژگی‌های دیگر PES 2018 می‌توان به امکان بازی کردن به صورت لوکال اشاره کرد که به واقع ارزشمند است.

دانلود بازی اندروید و آیفون PES 2018

بازی Rules of Survival

Rules of Survival

استودیوی بلوهول با انتشار بازی PUBG برای کامپیوتر در طول ماه‌های گذشته توانسته رکوردهای متعددی را در زمینه تعداد بازیکنان همزمان آنلاین به ثبت برساند. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از توسعه‌دهندگان از جمله بازیسازان پلتفرم اندروید و iOS به فکر انتشار بازی‌هایی در سبک بتل رویال بیفتند که نتیجه‌ آن انتشار بازی‌های با کیفیتی نظیر Rules of Survival برای گوشی‌های همراه بوده است. در بازی بتل رویال Rules of Survival به نبردی با ۱۱۹ بازیکن دیگر در سه حالت تکنفره، دونفره و حالت اسکوئاد می‌روید و باید بعد از پرشی جانانه به جزیره‌ای خالی از سکنه، با پیدا کردن تجهیزات مورد نظر، خود را برای رویارویی با دشمنان آماده کنید. بازی Rules of Survival به ویژه در زمینه گرافیک برای یک محصول موبایل چشم‌نواز است و می‌توانید از جزئیات این بازی لذت ببرید. وجود سلاح‌های متنوع و قابلیت هدایت وسایل نقلیه‌ی مختلف در کنار گیم‌پلی پر زد و خورد این بازی خوش‌ساخت، Rules of Survival را در بین بازی‌های ارزشمند برای بازی کردن قرار می‌دهد. شما می‌توانید Rules of Survival را به صورت رایگان برای اندروید و iOS دانلود و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Rules of Survival

بازی Shadow fight 3

Shadow Fight 3

اگر عاشق بازی‌های مبارزه‌ای موبایل باشید بدون شک نام مجموعه Shadow Fight را شنیده‌اید. مجموعه خوش‌ساختی که با ارائه محتوای مختلف به بازیکنان اجازه می‌دهد تا وارد رقابتی هیجان انگیز شوند تا حداقل کمی‌ هم که شده طعم خوش بازی‌‌های رزمی را در موبایل بچشند. اما شماره سوم مجموعه Shadow Fight اینبار با گرافیکی بهتر در نهایت بعد از ماه‌ها گذراندن مرحله آزمایشی برای اندروید و آیفون منتشر شده است. مانند همیشه Shadow Fight 3 نیز بهترین محتوای مورد نیاز یک بازی مبارزه‌ای را در گوشی‌های همراه در دسترس قرار می‌دهد. بزرگترین تغییر سومین شماره بدون شک خارج شدن شخصیت‌ها از حالت سایه است که این بار با جزئیات گرافیکی و انیمیشن‌های زیبا در دنیای بازی حضور دارند و می‌توانید در دو حالت داستانی و آنلاین با آنها همراه شوید. از سوی دیگر بازی نقش سلاح‌ها را نسبت به گذشته هرچه بیشتر برجسته‌ کرده است که خب برای طرفداران بازی‌های مبارزه با شمشیر می‌تواند حسابی جذاب باشد. این بازی به صورت رایگان در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Shadow Fight 3


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده