نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

لیست تخفیف های فروشگاه GOG برای بلک فرایدی منتشر شد

فروشگاه مجازی GOG به مناسبت رویداد جمعه سیاه یا بلک فرایدی، لیست تخفیف‌های خود را منتشر کرد.

در حال حاضر فروشگاه GOG که در اوایل سال ۲۰۰۸ به وسیله‌ی کمپانی سی دی پراجکت رد، ناشر مجموعه بازی‌های The Witcher تاسیس شد، به یکی از اصلی‌ترین فروشگاه‌های عرضه بازی‌های پلتفرم پی سی بدل شده است. با شروع رویداد جمعه سیاه، کمپانی‌های مختلف تخفیف‌های ویژه‌ای را روی بازی‌ها و محصولات خود اعمال می‌کنند و حال مطابق جدیدترین اخبار بازی، فروشگاه GOG لیست تخفیف‌های خود به مناسبت بلک فرایدی را منتشر ساخته است.

در لیست منتشر شده شاهد صدها بازی مختلف هستیم که برای مدت زمان محدود در این فروشگاه دیجیتالی با تخفیف به فروش می‌رسند و هدایایی نیز برای خریداران بازی‌ها در جریان این رویداد در نظر گرفته شده است. همچنین تمام افرادی که در ۴۸ ساعت اولیه‌ی شروع تخفیف‌ها به این فروشگاه دیجیتالی مراجعه کنند، می‌توانند بازی کلاسیک MDK را به رایگان دریافت کنند (برای دریافت بازی می‌توان از اینجا اقدام کرد) و به کسانی که مبلغ ۱۵ دلار در این رویداد خرج کنند نیز یک نسخه دیجیتالی از بازی StarCrawlers تعلق می‌گیرد.

بازی‌های زیادی به مناسبت رویداد جمعه سیاه در فروشگاه GOG با قیمت پایین‌تر به فروش می‌رسند که برای مشاهده‌ی کامل آنها می‌توان به وب‌سایت این فروشگاه مراجعه کرد و از بین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده