نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

ونوم، بلک ویدو و وینتر سولجر به بازی Marvel vs Capcom Infinite اضافه خواهند شد

بازی Marvel vs. Capcom Infinite در پنجم ماه دسامبر (چهاردهم آذر) در قالب بسته الحاقی، سه شخصیت دیگر از دنیای مارول را دریافت می‌کند.

با وجود اینکه بازی Marvel vs. Capcom Infinite با عرضه‌اش در ماه سپتامبر نتوانست به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند، کپکام هنوز هم برای آن محتوا تولید کرده و قول اضافه کردن ۶ کاراکتر دیگر را در قالب بسته‌های الحاقی مختلف داده بود. اکنون سه تن از این کاراکترها یعنی سیگما، بلک پنثر و شخصیت بازی مانستر هانتر برای بازی منتشر شده‌اند و کپکام امروز با تریلری از سه تن دیگر نیز رونمایی کرده. این کاراکترها قرار است در ۵ دسامبر (۱۴ آذرماه) در قالب بسته‌ی الحاقی در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرند.

شخصیت وینتر سولجر که نام واقعی‌اش «باکی بارنز» است در گذشته از دوستان کاپیتان امریکا بود. مدت‌ها پیش همه تصور می‌کردند او مرده است، اما بعدا مشخص شد که او به یک ابرسرباز بسیار مرگبار و خطرناک تبدیل شده است. این مبارز در گیم‌پلی برای جنگیدن روی زمین ساخته شده و می‌تواند با استفاده از بازوی مکانیکی‌اش برای خود یک سپر بسازد. این سپر می‌تواند او را در برابر ضربات دشمن حفظ کند. البته همیشه نیز نمی‌توان در پشت سپر پنهان شد، اما باز هم این ویژگی می‌تواند موقعیت‌های بسیار جالبی را در بازی خلق کند و جان سرباز را از ضربات کشنده مصون بدارد.

شخصیت بلک ویدو که یک جاسوس تمام عیار است، به گروه اونجرز می‌پیوندد. در دنیای Marvel vs. Capcom Infinite او تلاش می‌کند که جلوی اولتران سیگما بایستد و مردم را از شر او نجات دهد. او در مبارزه از وسایل و گجت‌های بسیاری استفاده می‌کند؛ وسایلی مانند بمب‌های چسبنده و گازهای عصبی که می‌توانند حریفانش را تضعیف کنند. او همچنین به خاطر آموزش‌هایی که دیده می‌تواند به‌سادگی حملات را دفع کند و به حریفی سرسخت تبدیل شود.

در حالی که بلک ویدو و وینتر سولجر شخصیت‌هایی کاملا جدید هستند، شخصیت ونوم پیشتر در بازی Marvel vs. Capcom 2 نیز دیده شده بود. نام او «ادی براک» است که سابقا یک خبرنگار بوده. او اسپایدرمن را مسئول ویران شدن زندگی و شغلش می‌داند و در طی اتفاقاتی دچار حمله‌ی نوعی انگل مخرب فضایی می‌شود که به ظاهر به او قدرت‌های ویژه‌ای می‌دهد، اما او را به شخصیتی شرور تبدیل می‌کند. در گیم‌پلی، ونوم همچنان سبک و حرکات قدیمی‌اش را حفظ کرده و حتی به نظر می‌رسد اندکی متهاجم‌تر نیز شده است. او حتی می‌تواند از توانایی سر خوردنش استفاده کند تا در صورت نیاز سریعا به ۶ جهت منتقل شود.

همه‌ی این کارکترها با داشتن Character Pass 2017 قابل دریافت خواهند بود و از لباس‌های اضافه نیز بهره خواهند برد. این کمپانی برای کسانی که هنوز هم در خرید بازی Marvel vs. Capcom Infinite شک دارند، قرار است یک آخرهفته‌ی رایگان برای آن راه‌اندازی کند. این بازی قرار است از ساعت هشت صبح روز بیست و چهارم نوامبر (۳ آذر) تا هشت صبح روز بیست و هفتم این ماه (۶ اذر) به صورت رایگان در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد و گیمرها می‌توانند بخش چندنفره‌ی آن را تجربه کنند.

شما می‌توانید در ادامه تعدادی از اسکرین‌شات‌ها و تصاویر منتشر شده از کارکترهای جدید و همچنین تریلر معرفی آن‌ها را مشاهده کنید. بازی Marvel vs. Capcom هم‌اکنون برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است.

برای دانلود از وبسایت آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده