// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۳

آپدیت 1.02 بازی The Sims 4 ایرادات ذخیره سازی را برطرف می‌کند

کمپانی Electronic Arts با انتشار آپدیت جدید بازی The Sims 4 ایرادات سیستم ذخیره بازی را برطرف می‌کند.

از زمان عرضه بازی The Sims 4 در تایخ ۲۶ آبان‌ماه (۱۷ نوامبر) برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4، اکثر کاربران از برخی ایرادات این بازی رنج می‌بردند که شامل پاک شدن فایل‌های ذخیره آنها و حتی بیرون انداختن از بازی می‌شود. همچنین در برخی موارد کاربران از اینکه نمی‌توانند بازی را ذخیره کنند،‌ گله داشتند. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازنگان آپدیت جدیدی را برای بازی The Sims 4 منتشر کردند که نسخه 1.02 آن محسوب می‌شود.

کمپانی الکترونیک آرتز (EA) با انتشار این اخبار در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد که آپدیت 1.02 بازی The Sims 4 صرفا برای رفع ایرادات مربوط به سیستم ذخیره بازی اعمال شده است. گفتنی است که متاسفانه هنوز در بخش رابط کاربری (UI) و کنترل بازی ایراداتی به چشم می‌خورد. باز با این حال این بروزرسانی ایراد اصلی و بزرگ آن را برطرف کرده است.

سیم‌گورو‌نیک، تحلیل‌گر حاضر در تیم توسعه‌دهندگان، در توییتر خود گفت که آپدیت 1.02 بازی سیمز 4 «ایراد بزرگ بخش ذخیره بازی» را برطرف می‌کند. در ادامه می‌توانید ترجمه توییت وی را مشاهده کنید:

پچ جدیدی را برای هر دو نسخه کنسولی بازی یعنی Xbox One و PS4 منتشر کرده‌ایم که ایراد سیستم ذخیره بازی را برطرف می‌کند. اگر باز پس از آپدیت کردن بازی در بخش ذخیره یا دیگر موارد بازی با مشکل مواجه شدید با SimGuruArvin تماس بگیرید. برای شکیبایی در رابطه با ایرادات بازی سپاسگزار هستیم و تجربه خوبی را پیش رو داشته باشید.

پیش از رفع ایراد یاد شده،‌ سازندگان به کاربران پیشنهاد می‌کردند که پس از وارد شدن به حالت Live بازی را ذخیره کنند و اگر دوباره ایراد یاد شده نمایان شد، پیش از اینکه صفحه بازی دوباره پدیدار شود، در کل از The Sims 4 خارج شوند.

سازندگان در انتها اعلام کردند که هم‌اکنون در حال برطرف کردن ایرادات دیگر بازی هستند و در آپدیت‌های آتی آنها را برطرف می‌کنند.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده