// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

بازی موبایل Animal Crossing: Pocket Camp منتشر شد

کمپانی نینتندو نهایتا پس از حدود یک ماه از معرفی بازی Animal Crossing: Pocket Camp، این بازی موبایل را منتشر کرد.

اوایل آبان‌ماه بود که کمپانی نینتندو خبر از انتشار بازی جدیدی از سری Animal Crossing تحت عنوان بازی Animal Crossing: Pocket Camp داد. تاریخ انتشار این بازی موبایل که پس از بازی‌های Miitomo ،Super Mario Run و Fire Emblem Heroes چهارمین بازی موبایل کمپانی Nintendo محسوب می‌شود، دو‌شنبه گذشته اعلام شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی موبایل، بازی Animal Crossing: Pocket Camp هم‌اکنون در دسترس کاربران پلتفرم‌های اندروید و آیفون قرار گرفته است.

انتشار این بازی در حالی است که کمپانی نینتندو به صورت رسمی خبر آن را منتشر نکرده است و تنها افرادی از این اتفاق آگاه هستند که برای اطلاع از انتشار بازی Animal Crossing: Pocket Camp در فروشگاه Google Play ثبت‌نام کرده بودند. همچنین برخی از کاربران وب‌سایت ردیت اعلام کرده‌اند که این بازی روی پلتفرم iOS در اپ استور عرضه شده است. با این حال تعدادی از بازیکنان خبر از مشکلات سرور داده‌اند که به دلیل شهرت سری بازی‌های Animal Crossing و حجم بالای دانلود این بازی روی پلتفرم‌های موبایل، وجود چنین مشکلی چندان دور از انتظار نیست. پیش از این نیز بازی Pokemon GO در روز‌های ابتدایی عرضه دارای مشکل مشابهی بود.

بازی Animal Crossing: Pocket Camp برای اولین در تاریخ ۲۵ اکتبر (۳ آبان) به‌واسطه یک رویداد Nintendo Direct معرفی و در استرالیا منتشر شد. این بازی قرار بود اواخر سال ۲۰۱۶ به صورت جهانی عرضه شود، اما به دلیل تمرکز کمپانی نینتندو روی بازی‌های Super Mario Run و Fire Emblem Heroes انتشار بازی مذکور با تاخیر همراه شد. بازی Animal Crossing: Pocket Camp همانند دیگر بازی‌های موبایل کمپانی نینتندو توسط Nintendo EPD ساخته شده است.

دانلود بازی Animal Crossing: Pocket Camp


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده