نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

تاریخ انتشار بسته Turning Tides بازی Battlefield 1 اعلام شد

استودیو دایس تاریخ انتشار بسته Turning Tides بازی Battlefield 1 را اعلام کرد که در دو بخش منتشر خواهد شد.

استودیو DICE، سازنده بازی Battlefield 1، تا به امروز دو بسته الحاقی با نام‌های They Shall Not Pass و Name of the Tsar برای این بازی منتشر کرده و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، تاریخ انتشار بسته الحاقی سوم را نیز اعلام کرده است. بر این اساس این بسته که Turning Tides نام دارد، قرار است در دو بخش منتشر شود و نقشه‌ها، سلاح، کلاس الیت و همچنین Operation جدیدی را به بازی اضافه کند.

بخش اول این بسته در تاریخ ۲۰ آذر (۱۱ دسامبر) منتشر خواهد شد و دو نقشه Cape Helles و Achi Baba را به بازی اضافه خواهد کرد. این بسته همچنین کلاس الیت Infiltrator و ۶ اسلحه جدید را به بازی اضافه می‌کند. بخش دوم این DLC یک ماه بعد یعنی در ژانویه ۲۰۱۸ (دی/بهمن) منتشر خواهد شد و این بار شاهد اضافه شدن دو نقشه Zeebrugge و Heligoland به بازی خواهیم بود.

استودیو دایس همچنین علاوه بر اعلام زمان انتشار بسته الحاقی بازی، اخبار دیگری را نیز از بتلفیلد 1 به اشتراک گذاشته است. بر این اساس کاربران می‌توانند بین دو بازه ۱ آذر تا ۱۳ آذر و ۱۷ تا ۱۹ آذر، به صورت رایگان دو بسته الحاقی قبلی بازی را تجربه کنند. از طرف دیگر در تاریخ ۶ آذر، حالت Frontlines به نقشه سوئز بازی اضافه خواهد شد که ترکیبی از Conquest و Rush است و در آن باید برای تصرف نقطه‌های مختلفی روی نقشه تلاش کنید.

در نهایت Operation Campaign بازی با نام The Fall of Empires از تاریخ ۱ تا ۱۵ آذر به صورت رایگان برای کاربران در دسترس است. این کمپین دو Operation بازی با نام‌های Conquer Hell و Iron Walls را باهم ترکیب می‌کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده