// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

بازی موبایل Amon Amarth منتشر شد

استودیو سوئدی Ride & Crash Games بازی موبایل جدیدی با محوریت گروه آمن آمارث منتشر کرده است.

گروه آمن آمارث به دلایل مختلفی همچون اقتباس نام خود از کتاب‌های سرزمین میانی نوشته جی آر آر تالکین و تمرکز اکثر اشعار روی اسطوره‌ها و تاریخ وایکینگ‌ها، در بین علاقه‌مندان به سبک موسیقی متال شناخته شده است. حال به نظر می‌رسد که فعالیت‌های گروه Amon Amarth به موسیقی محدود نمی‌شود، زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی موبایل، بازی این گروه منتشر شده است.

بازی موبایل Amon Amarth شامل چهار جهان، ۱۲ مرحله و «چهار نبرد حماسی» است. در این بازی در قالب ثور، از خدایان اسکاندیناوی با مخلوقین و موجودات افسانه‌ای نورس به مبارزه خواهید پرداخت. از بین این دشمنان که برخی از آن‌ها در فیلم Thor: Ragnarok نیز حضور داشته‌اند می‌توان به Surtur ،Fenrir ،Hel و Nidhogg اشاره کرد. علاوه بر پتک ثور یعنی میولنیر، می‌توانید با استفاده از قدرت‌هایی از جمله رعد و برق به مبارزه بپردازید. با وجود تمام این ویژگی‌ها موردی که باعث می‌شود طرفداران گروه آمن آمارث اقدام به خرید بازی موبایل Amon Amarth کنند، وجود ۱۳ آهنگ این گروه به صورت چیپ تیون (هشت‌-بیتی) در بازی مذکور است. تریلر هنگام عرضه این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود تریلر از آپارات اقدام کنید

کمپانی متال بلید، ناشر آثار گروه آمن آمارث در بیانیه رسمی خود اعلام کرده است که استودیو Ride & Crash Games وظیفه ساخت بازی موبایل Amon Amarth را بر‌عهده داشته است. علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند با پرداخت ۹ دلار این بازی را برای پلتفرم های اندروید و iOS خریداری کنند. همچنین در این بیانیه آمده است که رابرت کیریکو ویلشتد، از اعضای استودیو راید اند کرش گیمز، پس از ملاقات با گروه آمن آمارث در پاییز سال ۲۰۱۵ ایده چنین بازی به ذهنش خطور کرده است. به‌واسطه وجه اشتراک‌های متعدد مانند علاقه به بازی‌های ویدیویی بین استودیو سازنده و گروه آمن آمارت، مذاکره برای ساخت بازی این گروه آغاز شد. در ادامه بیانیه رسمی از حضور گروه آمن آمارث در مراحل ساخت بازی گفته شده است:

گروه آمن آمارث به منظور اطمینان از نزدیک بودن محصول نهایی به ایده‌های اولیه، مداوما با تیم سازنده ملاقات داشته‌ است. این بازی ویژگی‌های آمن آمارث را در خود جای داده است.

گروه آمن آمارث تنها گروه متال نیست که بازی اختصاصی خود را دارد. پیش از این گروه Avenged Sevenfold یک بازی موبایل با سبک و سیاق سری بازی‌های Diablo منتشر کرده و گروه Iron Maiden نیز بازی موبایل Legacy of the Beast را در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است. همچنین دیو ماستین خبر از ساخت بازی Megadeth داده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده