// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Rules of Survival

اگر تب و تاب بازی‌های بتل رویال شما را هم گرفته است، بازی Rules of Survival شما را به نبردی برای حفظ جان‌تان می‌برد.

نقشه‌ای عظیم و خالی از سکنه را در نظر بگیرید که در انتظار ورود بازیکنانی است که تنها به زنده ماندن فکر می‌کنند. بازی‌های بتل‌رویال به‌ویژه بعد از انتشار بازی Playerunknown's Battlegrounds محبوبیت بسیاری نزد بازیکنان پیدا کرده‌اند و همین موضوع استودیوها را به فکر انتشار بازی‌هایی با سبک و سیاق PUBG انداخته است. هفته گذشته بود که در زومجی بازی اندروید و آیفون Guns Royale را معرفی کردیم؛ بازی جمع‌ و جور اما جذابی که با ظاهری شبیه به مجموعه ماینکرفت، بازیکنان را به نبردی در سبک بتل رویال می‌برد. در این مقاله اما می‌خواهیم بازی جدید Rules of Survival را معرفی کنیم؛ محصول جدید کمپانی NetEase Games که با ارائه‌ی نزدیک‌ترین تجربه نسبت به بازی PUBG،‌ به بازیکنان حسی نزدیک به تجربه این بازی محبوب را می‌دهد.

بازی Rules of Survival

در جریان بازی با یک بار کشته شدن شکست خواهید خورد

برای درک بازی Rules of Survival باید ابتدا با سبک بتل رویال (Battle Royale) آشنا شوید. سبک بتل رویال که نام خود را از فیلمی به همین نام، محصول کشور ژاپن گرفته است، به بازی‌هایی اطلاق می‌شود که در آن، بازیکنان بدون داشتن تجهیزات خاصی وارد منطقه‌ای وسیع می‌شوند تا با پیدا کردن وسیله‌های مورد نیاز خود برای زنده ماندن و غلبه بر دشمنان تلاش کنند. اگر بخواهیم به‌عنوان نمونه به بازی خاصی اشاره کنیم، بازی PUBG بهترین و معروف‌ترین نمونه‌ای است که از آن می‌توان یاد کرد. در این بازی باید با ورود به جزیره‌ای ۸ در ۸ کیلومتر، وارد خانه‌ها شوید تا با پیدا کردن جلیقه، سلاح، کلاه و سایر لوازم مورد نیاز برای نبرد، با سایر بازیکنان برای زنده ماندن مبارزه کنید. در بازی‌های بتل رویال مرگ به معنای شکست است و در نتیجه تنها بازیکن یا گروهی که در پایان زنده بماند پیروز رقابت خواهد بود.

حال اگر بخواهیم به بازی Rules of Survival بازگردیم، در این بازی نیز مشابه با بازی پابجی باید در نبردی با ۱۲۰ بازیکن دیگر با چتر وارد جزیره‌ای شوید. بازی به مدت محدودی به شما اجازه می‌دهد تا برای پیدا کردن سلاح و تجهیزات وارد خانه‌های مختلف شوید و سپس با مشخص کردن محوطه‌ای، همه بازیکنان را وارد منطقه‌ای مشخص می‌کند. همین منطقه است که به بازی سرعت می‌بخشد و باعث می‌شود تا با کوتاه شدن زمان هر رقابت، هیجان بازی نیز افزایش پیدا کند. بازی Rules of Survival با الهام و در حقیقت کپی برداری از بازی Playerunknown's Battlegrounds، سعی دارد تا تجربه‌ای نزدیک به این بازی را برای علاقمندان رقم بزند. اما آنچه Rules of Survival را نسبت به سایر بازی‌های موبایل متمایز می‌کند، گرافیک زیبای این بازی است که با جزئیاتی مثال زدنی، محیط‌هایی زیبا را با جزئیات بسیار در مقابل بازیکنان می‌گذارد.

بازی Rules of Survival

گیم‌پلی بازی به‌خوبی با گوشی همگام شده است و هرچند هنوز هم مشکلات کنترل شخصیت باعث آزار بازیکنان می‌شود، اما می‌توان ادعا کرد که در شرایط موجود بهترین تجربه را برای بازیکنان رقم می‌زند. با این حال، هنوز هم استفاده از کنترلر مجازی یا ماوس و کیبورد برتری قابل توجهی را نسبت به سایر رقبا می‌دهد و به‌ویژه برای برداشتن سریع تجهیزات و هدف‌گیری سریع بازیکنان استفاده از کنترلر مفید خواهد بود. هرچند Rules of Survival یک بازی آنلاین است، اما در تجربه‌ای که داشتیم به نظر می‌رسد تنها بخشی از بازیکنان حاضر در میدان نبرد وجود خارجی دارند و توسعه‌دهنده ترکیبی از بازیکنان و هوش مصنوعی را وارد رقابت می‌کند.

Rules of Survival با وجود مشکلاتی که در جریان بازی دارد، هنوز هم یکی از بهترین آثار منتشر شده در سبک بتل رویال برای گوشی‌های موبایل است و می‌تواند حسابی بازیکنان را درگیر خود کند. اگر هنوز اقدام به خریداری بازی PUBG نکرده‌اید و می‌خواهید تا بیشتر با این بازی محبوب آشنا شوید، باید گفت که Rules of Survival یکی از بهترین بازی‌ها برای تجربه کردن است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Rules of Survival


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده