نویسنده: محسن حقانی
// شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Super Powerboy

در بازی موبایل Super Powerboy، با کنترل یک پسربچه از تهدید بیگانگان علیه سیاره زمین جلوگیری کنید. با معرفی این اثر فوق‌العاده همراه زومجی باشید.

بازی آیفون و آيپد Super Powerboy، ساخته‌ی استودیو پیکسل بلاست (Pixel Blast)، یک اثر در سبک پلتفرمر Auto Runner (دویدن خودکار کاراکتر اصلی) است که تا حدودی یادآور ساخته‌های کلاسیک نظیر بازی Mega Man خواهد بود. Super Powerboy با ارائه فوق‌العاده کم‌نظیر خود از جنبه‌های مختلف گیم‌پلی و ویژگی‌های بصری خلاقانه، یکی از بهترین ساخته‌های منتشر شده در ژانر مذکور است که به هیچ‌عنوان نباید تجربه آن را از دست دهید. اگر با مکانیزم‌های ارائه شده در ساخته‌هایی چون بازی Rayman Adventures و بازی Nory's Escape ارتباط برقرار کرده باشید، بدون شک عاشق تجربه ارائه شده در بازی Super Powerboy خواهید شد.

هسته اصلی داستان در Super Powerboy طی بخش آغازین بازی با یک میان‌پرده (کات‌سین) به بازیکن ارائه خواهد شد؛ بیگانگان به سیاره زمین هجوم آورده‌اند و قصد دارند تا آخرین آیتم‌ها از منابع موجود در سیاره انسان‌ها را به غارت ببرند. حال این وظیفه‌ی شماست تا با کنترل پسربچه‌ای با قدرت‌های ابرقهرمانی، از هجوم بیگانگان و همچنین غارت منابع حیاتی روی زمین جلوگیری کنید.

در بخش گیم‌پلی، Super Powerboy درست مانند ساخته‌های هم سبک یک اثر مبتنی بر مراحل است. Super Powerboy شامل ۴۵ استیج یا مرحله مجزا می‌شود که در ۵ منطقه‌ی متفاوت ار نقشه درون بازی تقسیم‌بندی شده‌اند. هدف اصلی در طول هر مرحله که از طریق نقشه اصلی نیز ارائه خواهد شد، جمع‌آوری تمام آیتم‌ها و خرده ریز‌های موجود در مسیر است. بدون جمع‌آوری میزان معینی از آیتم‌های اشاره شده، بازیکن قادر به باز کردن و پیشروی در مراحل بعد نخواهد بود. در طول مسیر مربوط به هرکدام از استیج‌های بازی، از نقطه آغازین تا انتها، شما باید علاوه بر جمع‌آوری آیتم‌ها و موراد اشاره شده، از سد بیگانگان و همچنین موانع موجود در مسیر نیز با موفقیت عبور کنید. به اضافه‌ی موارد اشاره شده، در طول هر مرحله اهداف جایزه‌ای مختلف دیگر نظیر جمع‌آوری تعداد مشخصی از گوی‌های قدرت و همچنین شکست دادن تعداد مشخصی از دشمنان نیز وجود خواهند داشت. اهداف اضافی اشاره شده در کنار هدف اصلی، ارزش تکرار و انگیزه‌ی بالایی را در بازی کردن دوباره مراحل به شما ارائه خواهند کرد. بازی Super Powerboy همچنین  از سیستم ارتقا قابلیت‌های شخصیت اصلی نیز پشتیبانی کرده و آیتم‌های قدرت که در طول مراحل جمع‌آوری خواهید کرد به شما اجازه می‌دهد کاراکتر اصلی داستان را به سطوح بالاتر آپگرید کرده و قابلیت‌های متفاوتی را برای او آزاد کنید. 

بازی Super Powerboy شامل ۴۵ مرحله مجزا می‌شود که در ۵ منطقه‌ی متفاوت تقسیم‌بندی شده‌اند

بخش کنترل در بازی Super Powerboy علی‌رقم بصری بودن نسبت به دیگر ساخته‌های ژانر اتو-رانر از متد‌های متفاوتی استفاده می‌کند و کمی زمان خواهد برد تا با کلیت مکانیزم‌های تعبیه شده در بخش گیم‌پلی کاملا آشنا شوید. در بخش آغازین هر مرحله با لمس نمایشگر، کاراکتر بازی به‌صورت خودکار اقدام به دویدن خواهد کرد. بازی از دو بخش نمایشگر برای ارائه‌ی قسمت‌های متفاوت کنترل استفاده می‌کند. برای سر خوردن یا پریدن از روی موانع کافی است انگشت خود را در نیمه چپ تصویر از پائین به بالا یا بلعکس بکشید و نیمه‌ی دوم تصویر نیز شامل بخش‌هایی برای کنترل سلاح‌ها و حمله به بیگانگان خواهد بود. از آنجایی که بازی از مکانیزم دودین خودکار شخصیت اصلی استفاده می‌کند،  شما توانائی به عقب بازگشتن و اصلاح اشتباهات خود را نخواهید داشت، لذا زمان‌بندی و دقت در تصمیم‌گیری هین روند گیم‌پلی، کلید اصلی موفقیت در بازی خواهد بود. مکانیزم‌های جدید گیم‌پلی با پیشروی در طول مراحل ارائه خواهند شد و اهداف مشخص شده نیز به‌طور واضح در بالای نمایشگر، نمایش داده خواهند شد. شما می‌توانید با توجه به آنها و سیستم HUD، نسبت به انجام هرکدام از ماموریت‌ها اقدام کنید. زمانی که با موفقیت به ستون نوری درخشان در پایان هر استیج دسترسی پیدا کنید، توانائی آزادسازی و پیشروی در مراحل بعد را خواهید داشت.

زمانی که بتوانید به اندازه کافی آیتم‌های قدرت را جمع‌آوری کنید، کاراکتر بازی یک گوی انرژی به‌دست خواهد آورد که در یکی از اسلات‌های آواتار وی قرار خواهد گرفت و مواقعی که بتوانید تمام ۳ بخش مربوط به آنها را پر کنید، ارتقای سطح پیدا خواهد کرد و قبلیت‌های جدید در دسترس قرار خواهند گرفت. این قابلیت‌ها از بخش منو اصلی و لمس گزینه‌ی مربوط به رعد و برق، قابل دسترس خواهند بود. با ارتقای پله به پله شخصیت اصلی، ویژگی‌ها و توانائی‌های افزوده شده به وی در قابل لباسی مخصوص و از جنبه‌های بصری نیز مشاهده خواهید کرد. روی هم رفته، گیم‌پلی در بازی موبایل Super Powerboy با استفاده از مکانیزم آتو-رانر و پرداخت منحصربفرد در این ژانر با استایل خاص خود، یکی از بهترین و سرگرم‌کننده‌ترین گزینه‌های موجود است.

طراحی بصری در بازی Super Powerboy فوق‌العاده و خیره‌کننده است

طراحی بصری در بازی Super Powerboy فوق‌العاده و خیره‌کننده است! طراحی ۳-بعدی در خلق محیط‌های منحصربفرد، مدلسازی کاراکتر بازی و استفاده از هارمونی رنگ‌های بی‌نظیر شما را به‌سرعت یاد استایل بصری انیمیشن‌های مطرح کمپانی والت دیزنی خواهد انداخت.  Super Powerboy یکی از جذاب و دلربا‌ترین ویژگی‌های گرافیکی خلق شده درمیان بازی‌های موبایل را دارد. نقشه مربوط به محیط‌های بازی با زیبائی هرچه تمام‌تر طراحی شده و انواع دشمنان نیز از دیزاین‌های فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. زمانی که موارد اشاره شده با نورپردازی استثنائی بازی ترکیب شوند مطمئنا چشم هر بیننده‌ای را به سمت خود جلب خواهند کرد. انیمیشن‌های مربوط به شخصیت اصلی و دشمنان در بازی نیز دارای تنوع بالائی بوده و عملکردی کاملا نرم و روان دارند. برای تکمیل احساس یک اثر پیکسار-مانند بخش صداگذاری و موسیقی نیز از اهمیت بالائی برخوردار است؛ بازی Super Powerboy از موزیک‌های متن ترکیبی و اتمسفریک فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد که شما را متحیر خواهد کرد و در کنار آن طراحی افکت‌های صوتی و صدای راوی نیز با ظرافت خارق‌العاده‌ای طراحی شده‌اند. پیشنهاد می‌کنم بازی Super Powerboy را حتما با هدست تجربه کنید. روی هم رفته، استودیو  پیکسل بلاست در خلق جنبه‌های بصری و صداگذاری، با Super Powerboy یکی از زیباترین بازی‌های ممکن روی گوشی‌های موبایل را به ارمغان آورده است!

| |

در نهایت، بازی موبایل Super Powerboy با استفاده از مکانیزم‌های جدید در سبک بازی‌های اتو-رانر در کنار بهره‌گیری از ویژگی‌های بصری و صوتی خارق‌العاده، تجربه‌ای بی‌نهایت سرگرم کننده و هیجان انگیز را برای شما رقم خواهد زد. اگر به ژانر بازی‌های اتو-رانر همراه با ترکیبی از المان‌های اکشن و نقش‌ آفرینی علاقه دارید، همین حالا نسبت به تهیه و دانلود بازی Super Powerboy اقدام کنید. می‌توانید این اثر خوش‌ساخت را از طریق مارکت اپ استور منحصرا برای تبلت و تلفن‌های هوشمند مبتنی بر iOS خریداری کنید.

دانلود بازی آیفون Super Powerboy


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده