// سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

معرفی پنج فیلم جذاب و کمدی سینمای کلاسیک

در تاپ فایو این هفته، به جای معرفی پنج فیلم برتر در یک سبک به خصوص، پنج اثر کمدی و جذابی از سینمای کلاسیک را معرفی می‌کنیم که باید تماشای‌شان کنید.

از آن‌جایی که سینمای کلاسیک، بدون شک یکی از مهم‌ترین قسمت‌های تاریخ سینما است و هنر هفتم تمامی دستاوردهایش در سال‌های اخیر را مدیون رشد شگفت‌انگیز داستان‌گویی بصری در این دوره‌ی شگفت‌انگیز است، زومجی در آیتم ویدیویی تازه‌اش که نخستین بار هفته‌ی گذشته و در قالب پانزدهمین اپیزود از برنامه‌ی سینمایی‌مان یعنی «فریم» منتشر شد، به دل این دوره‌ی ارزشمند زد و به معرفی پنج فیلم فوق‌العاده‌ای از سینمای کمدی و کلاسیک گذشته پرداخت که با تماشا نکردن آن‌ها چیزهای زیادی را از دست می‌دهید. فیلم‌هایی که در میان‌شان از «عصر جدید» (Modern Times) ساخته‌ی چارلی چاپلین بزرگ تا یک کمدی سیاه و شگفت‌انگیز را پیدا می‌کنید. پس توصیه می‌کنم اگر این آیتم جذاب را از دست داده‌اید، سریعا به تماشای آن بپردازید:

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

آیتمی که به تماشای آن نشستید، تنها یکی از بخش‌های یکی از اپیزودهای برنامه‌ی هفتگی و مفصل ما برای دنیای هنر هفتم یعنی «فریم» بود. برنامه‌ای که اگر سینما و تلویزیون را دوست دارید، بهتر است چهارشنبه شب‌ها برای تماشای اپیزود تازه‌ی آن سر زدن به زومجی را فراموش نکنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده