// سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل PES Card Collection

بازی موبایل PES Card Collection یک بازی کارتی فوتبال است که در جریان آن می‌بایست تیم خود را از پایین‌ترین سطح به بالاترین درجه برسانید.

قطعا بازی‌‌های کارتی، یکی از جذاب‌ترین ژانرهای پلتفرم موبایل است و چند سالی است که شاهد رشد بازی‌های این سبک شده‌ایم و سازنده‌های مختلف، با ترکیب آثار متفاوتی، سعی بر این دارند تا یک بازی کارتی جدید و نو را روانه بازار کنند. حال اعمال المان‌های بازی‌های کارتی روی بازی‌‌های ورزشی نیز چند سالی است که توجه سازنده‌ها را به خود جلب کرده است؛ برای مثال، بخش آلتیمیت تیم سری فیفا که شدیدا مخاطبان زیادی دارد و هر ساله بهتر و بهتر می‌شود. حال بازی موبایل PES Card Collection با دارا بودن المان‌های بازی‌های کارتی، موردی است که تجربه‌ی آن خالی از لطف نیست و استایل مخصوص به خود را دارد. درواقع بازی اندروید و آیفون PES Card Collection همان مربیگری فوتبال است، ولی به شکل محدودتر و با المان‌های بازی کارتی که جذابیت خاصی دارد.

با شروع بازی PES Card Collection، بخش آموزشی را مشاهده خواهید کرد؛ جایی که به شما نحوه بازی کردن و انتخاب کارت‌ها از طریق یک سری نوشته روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود. در جریان بازی، شما تیم مورد علاقه‌ی خود را خواهید ساخت و سپس وارد بازی می‌شوید. قبل از شروع هر بازی می‌توانید وارد بخش My Team Management شوید و تغییرات مورد نظر را روی تیم‌تان اعمال کنید. به عبارتی تغییرات اعمالی روی تیم می‌تواند قدرت نهایی تیم شما را به وجود آورد. از این‌رو می‌بایست از کارت‌هایی استفاده کنید که با سایر بازیکنان همخوانی داشته باشد و از طرفی مکان بازیکنان را به‌درستی قرار بدهید. اگر در انجام چنین مواردی مشکل دارید، بهترین راه استفاده از دکمه تغییرات خودکار بازی است؛ بدین شکل که با هر بار وارد شدن به بخش مدیریت تیم، می‌توانید به صورت خودکار تغییرات را اعمال کنید و سیستم بازی به شکلی است که با توجه به نکات گفته‌شده، تیم شما چیده می‌شود.

در طول مسابقات نیازی نیست کل مسابقه را تماشا کنید

حال برای بازی کردن، حالت‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارد. زمانی که وارد بخش Match می‌شوید، حالت‌های مختلفی را مشاهده می‌کنید. اولین بخش، Road to Glory نام دارد که همان بخش تک‌نفره بازی است و باید تیم خود را از ابتدایی‌ترین درجه به یک تیم حرفه‌ای و همه فن حریف تبدیل کنید. در این میان اگر بخش تک‌نفره بازی جوابگوی شما نیست و یک حالت رقابتی می‌خواهید، می‌توانید وارد بخش Ranked Match شوید که در این بخش، از طریق تیم خود با سایر بازیکنان سراسر جهان رقابت می‌کنید. جدای از این دو حالت، توجه خاصی به Skill Matchها داشته باشید. در این بخش می‌توانید قدرت بازیکنان خود را افزایش دهید. برای مثال اگر دریبل زدن بازیکنان تیم‌تان ضعیف است، با انجام Skill Matchهای بخش دریبل و انتخاب درجه سختی‌های متفاوت، می‌توانید قدرت بازیکنان خود را افزایش دهید.

در طول بازی کردن نیز، یک نوار در بالای صفحه نمایش تعبیه شده که مربوط به نوع عملکرد تیم شما است. اگر بازیکنان در طول ۹۰ دقیقه عملکرد خوبی در زمین داشته باشند، این نوار پر خواهد شد و بازیکنان تیم شما XP بیشتری دریافت می‌کنند. همچنین یک سری جایزه نیز برای تیم در نظر گرفته شده که حاوی پول داخل بازی و کارت‌های بازیکنان دیگر است. جدای از پول داخل بازی، یک آیتم دیگر نیز تعبیه شده که توپ‌های رنگی است و از طریق آن‌ها می‌توانید کارت‌های سایر بازیکنان را خریداری و شانس خود را امتحان کنید. در مجموع بازی اندروید و آیفون PES Card Collection تجربه‌ای جالب روی پلتفرم موبایل است که می‌تواند در اوقات فراغت، علاقه‌مندان به بازی فوتبال را سرگرم کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون PES Card Collection


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده