نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

ساخت دنباله فیلم Murder on the Orient Express تایید شد

کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرد که دنباله فیلم قتل در قطار سریع‌السیر شرق (Murder on the Orient Express) در دست ساخت است.

اکران فیلم Murder on the Orient Express از اواسط این ماه آغاز شد و حال به نظر می‌رسد که قرار است شاهد ماجراجویی‌های بیشتری از هرکول پوآرو در روی پرده‌های سینما باشیم. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم (20th Century Fox) از ساخت دنباله این فیلم خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، این فیلم «مرگ روی نیل» (Death on the Nile) نام دارد و هرکول پوآرو بار دیگر قرار است معما و راز یک قتل دیگر را کشف کند. مایکل گرین نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده خواهد داشت. او پیش از این کار نوشتن فیلمنامه فیلم Murder on the Orient Express را بر عهده داشته و نویسنده فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹) و فیلم Logan (لوگان) نیز بوده است.

اگرچه کنت برانا، کارگردان فیلم Murder on the Orient Express، تاکنون برای کارگردانی فیلم Death on the Nile قرارداد همکاری با فاکس قرن بیستم امضا نکرده است، اما انتظار می‌رود که طبق خبرهای منتشر شده، او برای کارگردانی و نقش آفرینی دوباره در نقش هرکول پوآرو در این فیلم بازگردد. رمان Death on the Nile، یک رمان جنایی از آگاتا کریستی و مجموعه پوآرو است که برای اولین‌بار در سال ۱۹۳۷ منتشر شد. در این رمان، پوآرو برای تعطیلات به مصر سفر می‌کند در طول این سفر، یک قتل در کشتی‌ای در رودخانه نیل که پوآرو نیز در آن حضور داشته است، رخ می‌دهد. حال پوآرو باید راز و معمای مرگ این دختر ثروتمند را کشف کند.

Murder on the Orient Express

در سال ۱۹۷۸، فیلم Death on the Nile به کارگردانی جان گیلرمین به‌روی پرده‌های سینما رفت. در این فیلم بازیگرانی چون پیتر اوستینوف، لویس چلیز، میا فارو، بت دیویس، جرج کندی، مگی اسمیت، آنجلا لنسبوری، الیویا هاسی، دیوید نیون، جان فینچ، جک واردن، جین برکین و سام وانامیکر، حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. اتفاقات فیلم Murder on the Orient Express در کوهستان‌های اروپا جریان دارد. در این فیلم، کاراگاه پوآرو در مورد قتل سرمایه‌داری تحقیق می‌کند که در قطار و به وسیله خنجری به قتل رسیده است. همچنین این قطار به علت طوفان در کوه‌های صربستان متوقف شده و متهم ممکن است از این فرصت برای فرار از قطار و قانون استفاده کند.

جانی دپ، دیزی ریدلی، میشل فایفر، جش گد، جودی دنچ، مایکل پنیا، میراندا ریسون، لوسی بوینتون، ویلم دفو، پنلوپه کروز، لزلی اودم جونیور، درک جاکوبی، مروان کنزاری، الیویا کلمن، مانوئل گارسیا رولفو، تام بیتمن و سرگئی پلونین، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Murder on the Orient Express حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم تاکنون بیش از ۵۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۴۸ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است. با این حال، انتظار می‌رود که در فیلم Death on the Nile شاهد حضور بازیگران کاملا جدیدی باشیم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده