// سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

لیست تخفیف های بازی Overwatch به مناسبت بلک فرایدی

علاقه‌مندان به بازی Overwatch می‌توانند نسخه Game of the Year Edition این بازی را در رویداد بلک فرایدی با نصف قیمت تهیه کنند.

قطعا عده‌ای از کاربران پول‌های خود را ذخیره کرده تا در رویدادهایی نظیر جمعه سیاه بازی‌های مورد علاقه خود را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنند. در این میان اگر از علاقه‌مندان بازی Overwatch هستید، باید بگویم که می‌توانید نسخه Game of the Year Edition این بازی را با نصف قیمت تهیه کنید. به عبارتی در جریان رویداد بلک فرایدی بازی Overwatch Game of the Year Edition که دارای آیتم‌های تزئینی بیشتری است، با قیمت ۳۰ دلار روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است.

طبق اخبار بازی منتشر شده، در بعضی از فروشگاه‌ها قیمت در نظر گرفته شده کمتر است برای مثال، در فروشگاه Walmart کاربران می‌توانند بازی Overwatch را با قیمت ۲۹ دلار برای PS4 و Xbox One تهیه کنند. این در حالی است که سه فروشگاه گیم‌استاپ، Best Buy و Target بازی Overwatch را با قیمت ۳۰ دلار به فروش می‌رسانند.

همچنین اگر به دنبال خرید دیجیتالی هستید، می‌توانید به سراغ فروشگاه پلتفرم خود رفته و Overwatch را با قیمت ذکر شده خریداری کرده و از تجربه‌ی آن لذت ببرید. بازی Overwatch در سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم‌های ذکر شده و کامپیوتر روانه بازار شد و کمپانی بلیزارد (Blizzard)، سازنده و ناشر بازی، به واسطه به روزرسانی‌های مختلف و قهرمان‌های جدید، بازی Overwatch را تازه و پر مخاطب نگه داشته است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده