// سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

نسخه بهبود یافته بازی Neverwinter Nights معرفی شد

استودیو Beamdog نسخه بهبود یافته Neverwinter Nights را با نام Neverwinter Nights: Enhanced Edition برای پی سی معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو بیم‌داگ (Beamdog) که سازندگان آن از توسعه‌دهندگان سابق استودیو بایوور (BioWare) تشکیل شده است، قرار است نسخه بهبود یافته‌ای از بازی نقش‌آفرینی و قدیمی آنها یعنی Neverwinter Nights را به دست طرفداران برسانند.

نسخه بهبود یافته بازی Neverwinter Nights برای عرضه برای پی سی برنامه‌ریزی شده است و همانطور که از نام آن یعنی Enchancements پیداست باید بافت‌های گرافیکی بهبود یافته و HD داشته باشد که با توجه به تصاویر منتشر شده، اینطور به نظر نمی‌رسد.

بهبود‌های یاد شده به برخی پیشرفت‌های گرافیکی در بخش رابط کاربری (UI) و بخش منو خلاصه می‌شود که در رزولوشن 4K به چشم می‌خورد. همینطور برخی ابزار گرافیکی نیز به کمک این نسخه آمده است و شاهد ویژگی‌های جدیدی مانند عمق میدان و شیدر هستیم. نسخه بازسازی شده این بازی که با نام Neverwinter Nights: Enhanced Edition معرفی شد شامل خود بازی می‌شود که در کنار بسته‌های گسترش دهنده آن یعنی Shadows of Underntide، Hordes of the Underdark و Pirates of the Sword Coast به همراه Infinite Dungoens، Wyvern Crown of Cormyr ضمیمه این نسخه شده است. البته گفتنی است که دو موسیقی متن آن نیز در بسته یاد شده یافت می‌شود.

پس از عرضه Neverwinter Nights: Enhanced Edition، این بازی با قیمت ۲۰ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که البته تاریخ انتشار آن به طور دقیق منتشر نشده و سازندگان با اعلام عبارت «به‌زودی» بسنده کردند. گفتنی است که نسخه بهبود یافته با فایل‌های ذخیره قبلی کاربران سازگاری دارد و کاربران می‌توانند پیشرفت‌های قبلی خود را به نسخه جدید انتقال دهند.

البته این اولین بار نیست که استودیو بیم‌داگ پروژه قدیمی خود را در قالب نسخه بهبود یافته بازنشر می‌کند، طوری که پیش‌تر شاهد بازنشر بازی‌های Baldur’s Gate، بازی Icewind Dale و بازی Planescape Torment از سوی سازندگان بودیم.

در ادامه می‌توانید نگاهی به تصاویر منتشر شده از نسخه بهبود یافته بازی Neverwinter Nights بیاندازید.

Neverwinter Nights: Enhanced Edition


منبع kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده