// سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

کاهش قیمت بازی Battlefield 1 به مناسب Black Friday

با تصمیم کمپانی الکترونیک آرتز بازی Battlefield 1 به مناسبت بلک فرایدی با قیمت پایین‌ترین به فروش خواهد رسید.

تنها چند روز تا فرا رسیدن بلک فرایدی، آخرین جمعه ماه نوامبر که بسیاری از مردم به خرید سال نو می‌پردازند، باقی مانده است. در این روز که به حراج جمعه نیز معروف است، بسیاری از فروشگاه‌های خرده‌فروشی و آنلاین اجناس خود را با کاهش قیمت همراه کرده و علاقه‌مندان می‌توانند با قیمت پایین‌تری اقدام به خرید کنند. صنعت بازی‌های ویدیویی نیز از این قاعده مستثنی نیست و در روز جمعه سیاه بسیاری از بازی‌ها، کنسول‌ها و لوازم جانبی شامل تخفیف خواهند شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، بازیکنان می‌توانند بازی Battlefield 1 را با قیمتی به مراتب کمتر از همیشه در روز Black Friday خریداری کنند.

بازی بتلفیلد 1 که در واقع پانزدهمین بازی سری Battlefield بوده، محصول مشترک استودیو دایس و کمپانی الکترونیک آرتز است. علاقه‌مندان می‌توانند نسخه Revolution را روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در فروشگاه‌های والمارت، بست بای و تارگت با تخفیف خریداری کنند. فروشگاه Walmart نسخه Revolution بازی Battlefield 1 را با قیمت ۲۹ دلار به فروش خواهد رساند. این در حالی است که بازیکنان می‌توانند بازی مذکور را با قیمت ۳۰ دلار از فروشگاه Best Buy خریداری کنند. اعضای My Best Buy Elite یا Elite Plus هم‌اکنون می‌توانند از این کاهش قیمت استفاده کنند. فروشگاه Target اما قیمتی بالاتر نسبت به رقبای خود تعیین کرده و قیمت ۳۵ دلار را برای این بازی در نظر گرفته است. تا زمان نگارش این مطلب خبری از کاهش قیمت بازی Battlefield 1 روی پی سی منتشر نشده است.

کاهش قیمت بازی Battlefield 1 تنها به نسخه فیزیکی محدود نشده و دارندگان کنسول Xbox One می‌توانند با مراجعه به فروشگاه ایکس‌باکس از تخفیف این بازی به مناسب روز بلک فرایدی بهره‌مند شوند. این دسته از بازیکنان با پرداخت ۴۰ دلار به باندل بازی Battlefield 1 و بازی Titanfall 2 دسترسی خواهند داشت. همچنین Premium Pass بازی Battlefield 1 که با قیمت ۵۰ دلار به فروش می‌رسید، تنها با پرداخت ۱۵ دلار قابل خرید خواهد بود. تخفیف بازی‌های ایکس باکس وان برای بلک فرایدی هم‌اکنون علاوه بر اعضای Xbox Live Gold، در دسترس تمامی کاربران این پلتفرم قرار دارند.

روز جمعه لیست قیمت و تخفیف بازی‌های پلی استیشن 4 برای بلک فرایدی منتشر شد که در آن خبری از بازی Battlefield 1 نبود. این تخفیف‌ها که پیش از این تنها برای کاربران پلی استیشن پلاس اعمال شده بودند، هم‌اکنون در اختیار تمامی دارندگان کنسول PS4 قرار گرفته‌اند. با این وجود که عدم حضور جدید‌ترین بازی استودیو Dice و کمپانی Electronic Arts موجب ناامیدی برخی از بازیکنان شده، اما کمپانی سونی اعلام کرده است که امروز بازی‌های بیشتری شامل تخفیف‌های خواهند شد. بنابر‌این می‌توان امیدوار بود که بازی Battlefield 1 در فروشگاه پلی‌استیشن قیمتی مشابه با فروشگاه ایکس‌باکس داشته باشد.

نسخه Revolution بازی Battlefield 1 علاوه بر بازی اصلی، دارای Premium Pass بازی مذکور است که به‌واسطه آن بازیکنان به چهار بسته الحاقی به نام‌های They Shall Not Pass ،In the Name of the Tsar, ،Turning Tides و Apocalypse دسترسی خواهند داشت. تا‌کنون دو بسته الحاقی They Shall Not Pass و In the Name of the Tsar منتشر شده و بسته الحاقی Turning Tides برای عرضه در ماه دسامبر (بازه زمانی ۱۰ آذر تا ۱۰ دی) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده