// سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

کمپین کیک استارتر بازی Super Mighty Power Man آغاز شد

کمپین کیک استارتر بازی Super Mighty Power Man که از مجموعه Mega Man الهام گرفته است، با انتشار تریلری برگزار شد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو فرانسوی و مستقل باکس هج گیمز (Box Hedge Games) کمپینی را برای جمع‌آوری بودجه توسعه در سایت کیک‌ استارتر برای پروژه پلتفرمر خود یعنی بازی Super Mighty Power Man برگزار کرد.

به نقل از صفحه بازی Super Mighty Power Man در Kickstarter، این پروژه یک «اکشن و پلتفرم دو‌ بعدی با کیفیت و اصیل» است که شدیدا از مجموعه Mega Man و دیگر مجموعه‌ها نظیر بازی‌های Castlevania، Contra و Super Mario Bros  که در نسل سوم می‌درخشیدند، الهام گرفته است.

در بازی Super Mighty Power Man، کاربران در جایگاه کاراکتر پسری به نام Corey حضور پیدا می‌کنند که به طور غیرمنتظره‌ای خود را در سفری برای نجات کهشکان، پیدا می‌کند. وی تکنولوژی جدیدی را به خود مجهز کرده است و به کمک همراه وی که روباتی به نام Robby است، ماجرای خود را آغاز می‌کند. کاربران در حین بازی با پرش و شلیک کردن، محیط‌ها، دشمنان و تله‌های خطرناک را پشت سر می‌گذارند و به جنگ با شخصیت پلیدی با نام جنرال ماک که قرار است دنیای این بازی را نابود کند، می‌روند.

Super Mighty Power Man

همانند سری بازی‌های Megaman، کاراکتر این بازی یعنی کوری می‌تواند تجهیزات خود را با انتخاب یکی از ۸ لباس جنگی خود تغییر دهد و به گفته سازندگان کاربران می‌توانند با استاد شدن در استفاده از سلاح‌ها و قابلیت‌ لباس‌ها، ماموریت‌های خود را در مراحل مختلف به اتمام برسانند.

طبق آخرین آمار، بازی مذکور توانسته است مبلغ ۱۵ هزار دلار از مبلغ کل ۵۸ هزار دلار را از سوی حامیان مالی خود که تعداد آنها به ۴۴۱ نفر می‌رسد، جمع‌آوری کند. گفتنی است که از کمپین یاد شده ۲۷ روز باقی‌ مانده است. برخی از رده‌بندی کمک‌های مالی این بازی هنوز در دسترس است که شامل نسخه The Star Reader با قیمت ۶۴.۷۶ دلار می‌شود که در آن نسخه فیزیکی  و اعتبار داخل بازی جای گرفته است که در کنار دیگر محتویات اختصاصی برای حامیان مالی آن در نظر گرفته شده است. بازی مذکور برای توسعه روی پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و  پی سی، نینتندو سوییچ و 3DS برنامه‌ریزی شده است.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Super Mighty Power Man را تماشا کنید و خود را با محتوا و گیم پلی آن آشنا کنید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده