// دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

تریلر هنگام عرضه بازی Gear.Club Unlimited منتشر شد

یک روز مانده به انتشار بازی Gear.Club Unlimited، تریلر هنگام عرضه این بازی انحصاری کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد.

علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی مطمئنا با استودیو مایکرویدز (سازنده و ناشر سری بازی‌های Syberia) و استودیو ایدن گیمز (سازنده بازی‌های Test Drive Unlimited 2 و Alone in the Dark) آشنا هستند. آخرین بازی این دو استودیوی فرانسوی بازی Gear.Club Unlimited است که به صورت انحصاری روی جدید‌ترین کنسول کمپانی نینتندو یعنی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت. حال با استناد به تازه‌ترین اخبار بازی، در فاصله یک روزه نسبت به انتشار این بازی، تریلر هنگام عرضه بازی Gear.Club Unlimited منتشر شد.

در حالی که دیگر بازی‌های ریسینگ کنسول Nintendo Switch همچون بازی Mario Kart 8 Deluxe تفاوت‌های بسیاری با بازی‌های هم‌سبک‌های خود در دیگر پلتفرم‌ها از جمله سری Gran Turismo و مجموعه Forza دارند، بازی Gear.Club Unlimited اولین بازی رانندگی پلتفرم مذکور است که از ماشین‌های واقعی استفاده می‌کند. این بازی در مجموع دارای بیش از ۴۰۰ ماشین است که در سه حالت متفاوت می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

سه حالت بازی Gear.Club Unlimited با نام‌های Derby ،Rally و Time Trial شناخته می‌شوند. حالت Derby در قالب مسابقات هشت نفره برگزار می‌شود و حالت Rally که شامل چهار ماشین است، روی دریفت کردن تمرکز دارد. پس از قهرمانی در مسابقات، بازیکنان به ماشین‌ها، مسابقات و ارتقا‌های جدید دسترسی خواهند داشت که این ویژگی بازیکنان را به تجربه هرچه بیشتر بازی تشویق می‌کند. همچنین بازی Gear.Club Unlimited همانند بازی‌های اخیر سری Mario Kart از کنترل‌های حرکتی پشتیبانی می‌کند. تریلر هنگام عرضه این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود تریلر از آپارات اقدام کنید

بازی Gear.Club Unlimted، محصول مشترک استودیو Microids و استودیو Eden Games، فردا در دسترس کاربران پلتفرم نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید این بازی می‌توانید به صفحه مربوطه در وب‌سایت نینتندو مراجعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده