// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

آپدیت جدید بازی RUINER منتشر شد

استودیو Reikon Games با انتشار تریلری، از آپدیت جدید بازی RUINER که محتویات زیادی را در خود جای داده است، خبر داد.

در میان اخبار بازی، استودیو ریکان گیمز (Reikon Games) و کمپانی دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) آپدیت جدیدی را برای بازی شوتر و اکشن خود یعنی RUINER منتشر کردند. این بروزرسانی، حالت‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند که در آن شاهد بخش + New Game هستیم. سلاح‌های جدید، پوشش‌های جدید، جدول امتیازات جهانی (Leaderboards)، فینیشر‌ها و موسیقی جدید، از دیگر محتویات آپدیت جدید است که در کنار بهبود‌هایی به چشم می‌خورد. محتوای جدید هم‌اکنون برای نسخه پی سی این بازی در دسترس است و به گفته سازندگان «به‌زودی» برای کنسول‌های ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 منتشر می‌شود.

اگر برای اولین بار است که نام این بازی به گوشتان می‌خورد باید بدانید که RUINER یک بازی اکشن و شوتر با زاویه دید بالا به پایین است که روی مبارزات تمرکز دارد. کاربران در بازی هدایت کاراکتری را بر عهده می‌گیرند که از بیماری روحی رنج می‌برد و قصد دارد در دنیایی پر هرج‌و‌مرج، برادر خود را که به‌تازگی به دست نیرو‌های ناشناس ربوده شده است، نجات دهد. بازی مذکور اوایل مهرماه با انتشار تریلری عرضه شد و در دسترس طرفداران قرار گرفت. برای اطلاع از ویژگی‌ها و روند توسعه آن می‌توانید به مطلب پیشین آن در زومجی مراجعه کنید.

RUINER

از موارد قابل توجه محتوای جدید که سازندگان از آن به‌عنوان «آپدیت وحشی» (Savage Update) یاد کرده‌اند، می‌توان به حالت جدید New Game Plus اشاره کرد که به کاربران اجازه می‌دهد که با داشتن تمامی مهمات و سلاح‌های خود، بازی را باری دیگر با درجه سختی دشوار‌تر تجربه کنند. همانطور که در بالا اشاره شد آیتم‌های جدیدی نیز به این بروزرسانی ضمیمه شده است که شامل ۹ سلاح و ۷ پوسته می‌شود که در کنار چند حرکت کشنده جدید به چشم می‌خورد. با این حرکات کاربران می‌توانند گروهی از دشمنان را با یک حمله از بین ببرند.

اکنون حالت اسپید ران نیز به بازی اضافه شده است که برای به چالش کشیدن مهارت بازیکنان کارکشته در نظر گرفته شده است. آپدیت مذکور ایرادات بازی را نیز برطرف کرده و همچنین قرار است بازی را برای کاربران جدید و تازه‌کار راحت‌تر کند. در انتها، چند موسیقی جدید نیز به فهرست موسیقی متن این بازی اضافه شده است که حال‌و‌هوای تاریک آن را بیشتر به کاربران القا می‌کند.

سازندگان ضمن اعلام این خبر، تریلر آپدیت جدید بازی RUINER را نیز منتشر کردند که در پایین می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید. بازی RUINER هم‌اکنون برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 و کامپیوتر‌ در دسترس است. همینطور سازندگان چندی پیش در مورد پورت کردن بازی روی نینتندو سوییچ بیانیه‌ای منتشر کردند.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده