نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۸

علاقه هیدکی کامیا به ساخت یک بازی با ترکیب دنیا‌های Devil May Cry و Bayonetta

هیدکی کامیا، بازی‌ساز مطرح ژاپنی، اخیرا اعلام کرده که دوست دارد یک بازی با ترکیب دنیا‌های Devil May Cry و Bayonetta بسازد.

هیدکی کامیا یکی از مطرح‌ترین بازی‌سازان ژاپنی است که روی بازی‌هایی چون Devil May Cry ،Resident Evil ،Okami و همچنین Bayonetta کار کرده است که همگی، آثاری فراموش‌نشدنی و خاطره‌انگیز به‌شمار می‌روند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کامیا مصاحبه‌ای داشته و در بخشی از آن، اشاره‌هایی به کپکام، کمپانی‌ای که قبلا در آن فعالیت داشت، داشته و گفته که دوست دارد روزی یک بازی با ترکیب دنیا‌های Devil May Cry و ‌Bayonetta بسازد. کامیا در این مورد گفت:

به نظرم ساخت بازی‌ای که در آن شاهد همکاری بایونتا و دانته باشیم، ایده بسیار جالبی است. کپکام عزیز اگر روزی چنین چیزی برایت جالب بود، من همیشه آماده کمک هستم. با تشکر!

از آنجایی که کامیا سابقه کار روی هر دوی این سری‌ها را دارد، قطعا ایده خوبی برای ترکیب آن‌ها هم خواهد داشت و می‌تواند یک تجربه خوش‌ساخت و جذاب را ارائه کند. کامیا همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود، اعلام کرد که دوست دارد مجددا در قالب بازسازی یا ساخت دنباله، روی بازی‌های قدیمی خودش کار کند. وی در این بخش به طور دقیق از سه بازی Devil May Cry ،Okami و Viewtiful Joe نام برد و گفت که همواره از کار کردن مجدد روی این بازی‌ها استقبال می‌کند.

نظر شما در مورد صحبت‌های کامیا چیست؟ آیا دوست دارید شاهد یک بازی کراس‌اور بین بایونتا و Devil May Cry باشید؟


منبع AOFB
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده