// سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

کاهش ارزش سهام EA پس از حذف پرداخت درون برنامه ای بازی Star Wars: Battlefront II

پس از حذف سیستم پرداخت درون برنامه‌ای و لوت باکس‌ها از بازی Star Wars: Battlefront II، همچنان سهام کمپانی EA با کاهش روبرو است.

با توجه به جنجال‌ها و حاشیه‌های اخیر بازی Star Wars: Battlefront II و واکنش منتقدان و اعتراض گسترده بازیکنان به سیستم پرداخت درون برنامه‌ای و لوت‌ باکس‌های این بازی که به تجربه بازی صدمه وارد کرده بود و بازیکنان برای استفاده از آیتم‌های مختلف مجبور به پرداخت هزینه بودند، کمپانی EA پس از واکنش‌های گسترده به این بازی، تصمیم گرفت تا سیستم پرداخت درون برنامه‌ای را از این بازی حذف کند اما پس از این اقدام نیز همچنان ارزش سهام EA با کاهش روبرو شده است.

همزمان با عرضه بازی Star Wars: Battlefront II در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) ارزش سهام کمپانی الکترونیک آرتز نزدیک به ۲.۵ درصد با کاهش مواجه شده است و همچنان به روند نزولی اخیر خود ادامه می‌دهد، به طوری که امروز نیز ارزش سهام این کمپانی ۱.۳ درصد افت داشته است. اگر چه ارزش سهام EA نسبت به ماه قبل ۷ درصد کاهش پیدا کرده اما با توجه به آمار سالانه، ارزش سهام این کمپانی ۴۲ درصد در سال جاری افزایش داشته است.

هر چند حذف سیستم پرداخت درون برنامه‌ای برای بازیکنان اقدام مثبتی به شمار می‌رود اما از طرف دیگر کمپانی EA طبق چشم‌انداز مالی خود باید تا پایان ماه مارچ ۲۰۱۸ میلادی به درآمد ۵.۰۷۵ میلیارد دلاری و سود خالص ۱.۱۳۶ میلیارد دلاری دست یابد، بنابراین همانطور که آنها اعلام کرده‌اند سیستم پرداخت درون برنامه‌ای و لوت باکس بازی Star Wars: Battlefront II در آینده و پس از بررسی و اعمال تغییرات بیشتر، مجددا به این بازی اضافه خواهد شد! البته شایعاتی مطرح شده که به نظر می‌رسد استودیو دایس (EA Dice) قصد دارد تا پرداخت درون برنامه‌ای بازی Star Wars: Battlefront II را همچون بازی Overwatch و دیگر بازی‌های سبک شوتر آنلاین، به خرید موارد تزیینی برای شخصیت‌ها و اسلحه‌های بازی و برخی موارد دیگر محدود کند تا به تجربه بازی ضربه وارد نشود.

بازی جنجالی Star Wars: Battlefront II در حال حاضر برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده