نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۸

فروش کمتر Star Wars Battlefront 2 در مقایسه با نسخه اول بازی در انگلیس

بر اساس آمار ارائه‌شده، بازی Star Wars Battlefront 2 در مقایسه با نسخه قبلی، ۶۱ درصد فروش کم‌تری در انگلستان در هفته اول انتشار داشته است.

بازی Star Wars Battlefront 2 در حالی هفته گذشته منتشر شد که خیلی‌ها انتظار داشتند به لطف اضافه شدن بخش داستانی و همچنین گسترده‌تر شدن ویژگی‌های بخش چندنفره، بازی عملکرد بهتری در مقایسه با نسخه قبلی خود داشته باشد. اما واقعیت به شکل دیگری پیش رفت و این بازی ابتدا درگیر مشکلاتی شد که به‌واسطه خرید‌های درون برنامه‌ای به وجود آمده بودند و اعتراض شدید کاربران را در پی داشتند. به‌علاوه منتقدین نیز روی خوشی به این بازی نشان نداده و نمره‌های اولیه و نهایی سایت‌های معتبر دنیا، خبر از اثری متوسط می‌دهند.

حال در جدید‌ترین اخبار بازی منتشر‌شده، اعلام شده که شرایط برای این بازی از حیث فروش نیز خیلی خوب پیش نمی‌رود و در واقع فروش نسخه‌های فیزیکی Star Wars Battlefront 2 در مقایسه با فروش نسخه‌های فیزیکی نسخه قبلی در هفته اول انتشار در انگلستان، به میزان ۶۱ درصد کاهش داشته است. به‌علاوه میزان فروش بازی در مقایسه با دیگر ساخته استودیو دایس یعنی Battlefield 1 که سال پیش منتشر شد، ۵۰ درصد کم‌تر است.

مشکلات مربوط به خرید‌های درون برنامه‌ای بازی به حدی پیش رفت که EA در نهایت مجبور شد چند ساعت مانده به انتشار بازی، آن‌ها را کاملا حذف کند؛ اتفاقی که به گفته برخی منابع، به دستور کمپانی دیزنی، مالک IP جنگ ستارگان رخ داده است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده