// دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

جزئیات جدید فیلم Terminator 6

به‌تازگی نکاتی جالب از طرح کلی Terminator 6 منتشر شده که از وجود داستانی جذاب و هیجان‌انگیز خبر می‌دهد. همچنین فیلمنامه نویسی سرشناس نیز برای نگارش نسخه‌ی نهایی فیلمنامه، به گروه سازندگان اضافه شده است.

با خبرهای امیدوارکننده‌ای که از گوشه و کنار مجموعه‌ی محبوب ترمیناتور (Terminator) به گوش می‌رسد، رویای تماشای فیلمی قدرتمند از این مجموعه با عوامل پشت‌صحنه‌ی کاربلد در حال تبدیل شدن به واقعیت است. در کنار اینها، اطلاعات جدید به دست آمده از ترمیناتور 6 (Terminator 6) حاکی از اضافه شدن نویسنده‌ای سرشناس به اتاق فکر این فیلم است که وی نگارش نسخه‌ی نهایی فیلمنامه‌ی کار را بر عهده خواهد گرفت. همچنین جف اسنایدر، از طرف The Tracking Board که اخبار درونی هالیوود را منعکس می‌کند، نکاتی جالب از طرح کلی این اثر را با طرفداران این مجموعه به اشتراک گذاشته که از وجود داستانی جذاب و هیجان‌انگیز خبر می‌دهد.

برای نخستین بار در ماه می سال جاری بود که خبر ساخت قسمت جدید ترمیناتور به تهیه‌کنندگی جیمز کامرون و همچنین بازگشت آرنولد شوارزنگر برای ایفای نقش ربات T-800 منتشر شد و در ادامه اعلام شد که ضمن بازگشت لیندا همیلتون در نقش سارا کانر، تیم میلر، کارگردان فیلم موفق ددپول (Deadpool) نیز هدایت این فیلم را بر عهده خواهد گرفت. در این میان، جیمز کامرون اعلام کرد که ترمیناتور جدید، سه فیلم اخیر ساخته‌شده از این مجموعه را که آثاری نه‌چندان موفق بودند به طور کامل نادیده گرفته و ادامه‌ای مستقیم بر قسمت دوم این مجموعه تحت عنوان ترمیناتور ۲: روز داوری (Terminator 2: Judgement Day) خواهد بود.

Arnold Schwarzenegger james cameron

در ابتدا کامرون به همراه دیوید الیسون (تهیه‌کننده) به نوشتن داستان ترمیناتور ۶ پرداخت و در ادامه، جاش فریدمن (War of the Worlds)، دیوید ساموئل گویر (Dark Knight Trilogy) و جاستین رودز (Green Lantern Corps) با همکاری یکدیگر فیلمنامه‌ی ابتدایی کار را نوشتند. حالا در مرحله‌ی آخر، کامرون و تیم میلر شخصاً بیلی ری را برای نگارش نسخه‌ی نهایی فیلمنامه انتخاب کرده‌اند و او به‌زودی کار خودش را روی این پروژه آغاز خواهد کرد.

بخشی از حوادث ترمیناتور ۶ در مکزیکو سیتی رخ خواهد داد و یک دختر مکزیکی ۱۸ ساله در نقش اصلی کار ظاهر خواهد شد

طبق آنچه جف اسنایدر در توییتر خود منتشر کرده، بخشی از حوادث ترمیناتور ۶ در مکزیکو سیتی رخ خواهد داد و سازندگان کار به دنبال انتخاب یک دختر جوان مکزیکی هستند تا نقش اصلی فیلم، یعنی دختری ۱۸ ساله با نام دنی راموس را ایفا کند. همچنین آنها برای نقش شخصیت منفی فیلم، به دنبال بازیگری با اصالتی لاتین هستند که علاوه بر داشتن فیزیکی تنومند، در اجرای صحنه‌های اکشن نیز وارد باشد. طبق آنچه که عنوان شده، این دو شخصیت به نوعی یادآور شخصیت‌های سارا کانر و ربات T-800 در دو فیلم ابتدایی مجموعه‌ی ترمیناتور خواهند بود. انتخاب مکزیکو سیتی و همچنین انتخاب شخصیت‌هایی غیر آمریکایی به‌عنوان بازیگران اصلی فیلم نیز جزو نکات قابل توجه ترمیناتور ۶ به حساب می‌آیند.

بیلی ری یکی از سرشناس‌ترین چهره‌های حال حاضر دنیای سینما است که نوشتن فیلمنامه‌های آثار مطرحی همچون کاپیتان فیلیپس (Captain Phillips)، عطش مبارزه (The Hunger Games) و وضعیت فعلی (State of Play) را در کارنامه دارد و به واسطه‌ی فیلم کاپیتان فیلیپس، نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شده است. ری اخیرا فیلمنامه‌ی ابتدایی فیلم زندگینامه‌ای سیناترا (Sinatra) را نیز نوشته که قرار بود مارتین اسکورسیزی، هدایت آن را بر عهده بگیرد، ولی با کناره‌گیری وی، سرنوشت فیلم نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. او همچنین فیلمنامه‌ی تصنیف ریچارد جول (The Ballad of Richard Jewell) را به نگارش درآورده که داستان آن درباره‌ی ماجرای بمب گذاری نافرجام در خلال المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا است. جونا هیل در این فیلم نقش یک مامور حفاظتی به نام ریچارد جول را ایفا خواهد کرد که این بمب گذاری را کشف می‌کند، ولی در ادامه، خودش به‌عنوان مظنون اصلی پرونده معرفی می‌شود. لئوناردو دی کاپریو نیز در ابتدا قرار بود در نقش وکیل ریچارد حضور یابد، اما پس از مدتی از این پروژه کنار کشید.

billy ray

بیلی ری

با توجه به حضور آرنولد شوارزنگر و لیندا همیلتون در نابودگر 6، در صورت انتخاب به‌موقع سایر بازیگران فیلم، طبق برنامه‌ریزی‌ها مراحل تصویربرداری این اثر از ماه مارس ۲۰۱۸ (اسفند ۹۶) آغاز می‌شود. ترمیناتور ۶ در تاریخ بیست و ششم جولای ۲۰۱۹ (۴ مرداد ۱۳۹۸) به روی پرده‌ی سینماها خواهد رفت.


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده