// دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

جزئیات سیزن پس سال سوم بازی Rainbow Six Siege

کمپانی یوبیسافت در وبسایت رسمی خود جزئیات سیزن پس سال سوم بازی Rainbow Six Siege را منتشر کرد.

بازی Rainbow Six Siege در زمان انتشار نتوانست نظر منتقدان را آن‌طور که باید و شاید به خود جلب کند، ولی بازیکنان زیادی این بازی تیراندازی تاکتیکال را تجربه کردند و از آن لذت بردند. از طرفی کمپانی یوبی سافت، سازنده و ناشر Rainbow Six Siege، با انتشار سیزن‌پس سالانه، این بازی را همیشه تر و تازه نگه داشت و محتویات بیشتری را به آن اضافه کرد.

حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، بازی Rainbow Six Siege وارد سال سوم خود شده است و کمپانی Ubisoft جزئیات سیزن‌پس سال سوم بازی را منتشر کرده است. در جریان سیزن‌پس سال سوم، شاهد هشت اپراتور، چهار Operation، دو نقشه جدید و رویداد جدید Outbreak هستیم. اولین Operation بازی، Operation Chimera نام دارد که در جریان آن دو اپراتور جدید و رویداد Outbreak را شاهد هستیم. اپراتورهای در نظر گرفته‌شده در واقع متخصص‌های بیوشیمی هستند که نقش مهمی در اولین رویداد حالت کوآپ بازی ایفا می‌کنند.

رویداد Outbreak برای چهار هفته در دسترس است و به بازیکنان فرصت می‌دهد تا آیتم‌های تزئینی مخصوص این رویداد را کسب کنند. این رویداد به صورت کامل در Six Invitational 2018 مونترال رونمایی می‌شود. در ادامه گفته شده که در فصل سوم سیزن‌پس سال سوم بازی، علاوه‌بر دو نقشه جدید، یکی از نقشه‌های قدیمی نیز باز طراحی خواهد شد و تغییرات روی سایر نقشه‌ها، بستگی به اپراتور و نقشه‌های جدید و نقشه باز طراحی‌شده بازی دارد.

سیزن پس سال سوم Rainbow Six Siege


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده