نویسنده: محسن حقانی
// دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

تاریخ انتشار بازی موبایل Reigns: Her Majesty برای آیفون و آیپد اعلام شد

کمپانی دیوالور دیجیتال اعلام کرد نسخه بعدی سری بازی Reigns با پسوند Her Majesty در تاریخ ۷ دسامبر سال جاری برای آیفون و آیپد منتشر خواهد شد.

بازی Reigns از آن دست ساخته‌هایی است که شما می‌توانید تجربه ارائه‌شده در آن به‌عنوان یک بازی موبایل را به بیشتر گیمر‌های کارکشته روی زمین یا حتی کسانی که تاکنون یک بار هم بازی ویدیویی انجام نداده‌اند پیشنهاد دهید و هر دو قشر نیز به‌خوبی از آن لذت ببرند؛ توصیفی که برای اکثر بازی‌های موجود کاربردی ندارد. اگر تاکنون بازی اندروید و بازی آیفون Reigns را تجربه نکرده‌اید، مکانیزم‌های کشیدن انگشت روی صفحه‌ی نمایش به جهات چپ یا راست به سبک اپلیکیشن‌های معروفی چون تیندر به‌علاوه‌ی سیستم نقش‌آفرینی ساده اساس بازی را تشکیل می‌دهند و در ترکیب این دو، شما به‌عنوان یک پادشاه قلمروی خود را با تصمیمات جفتی مدیریت خواهید کرد. اینطور که به‌نظر می‌رسد بازی Reigns: Her Majesty نیز دقیقا همان دنباله‌ای است که از این اثر می‌توان انتظار داشت. 

کمپانی دیوالور دیجیتال (Develover Digital)، ناشر بازی، در زمینه اعلام هرگونه تاریخ انتشار برای Reigns: Her Majesty بسیار کم‌رویانه عمل کرده بود، اما آنها به‌تازگی اعلام کردند که این اثر در تاریخ ۷ دسامبر سال جاری میلادی (پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه) از طریق فروشگاه اپ استور برای دستگاه‌های مبتنی بر iOS منتشر خواهد شد. درست مانند نسخه اورجینال، قیمت تمام‌شده برای بازی Reigns: Her Majesty سه دلار خواهد بود و با توجه به نمایش‌های ارائه‌شده، مکانیزم‌های آن در بخش گیم‌پلی نیز تا حد بسیار زیادی با نسخه ابتدایی یکسان است.

برای دانلود تریلر از طریق سایت آپارات اقدام کنید


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده