// دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

آپدیت جدید حالت Battle Royale بازی Fortnite منتشر شد

استودیو Epic Games با انتشار ویدیویی، آخرین به‌روزرسانی حالت Battle Royale بازی Fortnite را با تمرکز روی متعادل‌سازی رقابت‌ها منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو اپیک گیمز (Epic Games) آخرین آپدیت حالت رایگان یا Free to Play بازی Fortnite یعنی بتل‌رویال را در دسترس کاربران قرار داد که بیشتر روی متعادل‌سازی تمرکر دارد. البته آپدیت یاد شده سلاح جدیدی نیز به بازی اضافه کرده است که در بین تغییراتی در سلاح‌های دیگر به چشم می‌خورد. همچنین سازندگان در مورد کشتن هم‌تیمی‌ها نیز بیانیه‌ای اعلام کردند.

آپدیت منتشر شده، نسخه جدیدی از اسلحه SMG را ضمیمه خود کرده است که بیشتر در قالب SMG مخفی‌کاری شناخته شده است و کاربران می‌توانند با صدای خفیف آن به کشتن حریفان خود بپردازند. البته این تنها تغییرات در بخش اسلحه‌ها نیست و در آن سو شاهد بهبود میزان آسیب و افزایش ظرفیت خشاب اسلحه SMG استاندارد هستیم.

علاوه بر تغییرات یاد شده در سلاح‌های SMG، آیتم بوته که به طور شانسی در بازی نمایان می‌شد، بنا به در خواست کاربران احتمال نمایان شدن آن در حین بازی کمتر شده است و احتمال دست‌یابی کاربران به آن در بازی کاهش پیدا کرده است.

در ادامه سازندگان گفتند که قصد دارند که قابلیت موشک و نارنجک سواری را که یکی از کاربران در بازی کشف کرده است، در قالب یک مکانیک اصلی به بازی اضافه کنند. همچنین فاز آزمایشی نیز برای بازی در نظر گرفته شده است که سازندگان در حال توسعه آن هستند.

در مورد مشکلات دیگر پیرامون کشتن هم‌تیمی، بلاخره سازندگان از این مشکل با خبر شدند و در حال حاضر به دنبال راه‌ حلی برای رفع آن هستند. قابل ذکر است که آپدیت جدید این ایراد را برطرف نمی‌کند اما سازندگان از بازیکنان خواستند که کاربرانی که به کشتن هم‌تیمی و رفتار‌های نا‌خوش‌آیند در بازی اقدام می‌کنند، گزارش دهند.

سازندگان آپدیت مذکور را با انتشار ویدیویی در دست کاربران رسانده‌اند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

بازی Fortnite از طریق سیستم «دسترسی پیش از موعد» (Early Access) برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4، مک و کامپیوتر در دسترس است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده