// دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

واکنش سازنده بازی Witcher به بازی هایی که در قالب سرویس عرضه می‌شوند

استودیو سی‌دی پراجکت در جریان یک توییت جالب اعلام کرد که بازی Cyberpunk 2077 به هیچ‌وجه به‌عنوان یک سرویس عرضه نخواهد شد.

مدتی است که شاهد بازی‌هایی هستیم که به‌عنوان یک سرویس عرضه می‌شوند؛ بازی‌هایی نظیر بازی PlayerUnknown's Battlegrounds نمونه‌ی بارزی از این دسته بازی‌ها است و حتی مدتی قبل کمپانی الکترونیک آرتز اعلام کرده بود که امکان دارد بازی FIFA نیز در ساختار یک سرویس عرضه شود. حال برای عده‌ای از کاربران نگرانی‌هایی در مورد بازی Cyberpunk 2077 به وجود آمده است و در همین راستا در توییتر از استودیو سی دی پراجکت رد، سازنده و ناشر این بازی، سوال پرسیده شد که آیا بازی Cyberpunk 2077 به شکل یک سرویس در دسترس مخاطب قرار می‌گیرد یا نه.

طبق اخبار بازی منتشر شده، استودیو CD Projekt RED با انتشار یک توییت جالب در جواب یکی از کاربران اعلام کرد:

نگران نباشید. زمانی که به بازی Cyberpunk 2077 فکر می‌کنید، چیزی کمتر از بازی The Witcher 3: Wild Hunt را تصور نکنید؛ یک بازی دنیای باز با بخش تک‌نفره وسیع و داستانی غنی. همچنین هیچ مورد مخفی‌ای در بازی تعبیه نشده و به اندازه پولی که خرج کرده‌اید، محتوا در اختیارتان قرار داده می‌شود. همانند Wild Hunt با شما صادق خواهیم بود و حرص و طمع را بر عهده مابقی (سازنده‌ها) می‌گذاریم.

با توجه به این توییت که اخیرا سر و صدای زیادی به پا کرده، استودیو سی‌دی پراجکت رد قصد دارد دنیای Cyberpunk 2077 را هم‌اندازه با بازی قبلی خود گسترش دهد و حتی به اثری موفق‌تر دست پیدا کند. بازی The Witcher 3: Wild Hunt در آخرین آمار خود توانسته است ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته باشد و این رقم برای بازی‌ای که هیچ المان آنلاینی ندارد، بسیار خوب به حساب می‌آید. این در حالی است که استودیو CD Projekt RED در سال ۲۰۱۳ اعلام کرده بود که بازی Cyberpunk 2077 دارای المان‌های آنلاین نیز خواهد بود.

از دیگر اخبار حول این بازی می‌توان به روند ساخت Cyberpunk 2077 اشاره کرد که طبق گفته سازنده، ساخت این بازی مطابق برنامه پیش می‌رود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده