// دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۹

سازنده PixelJunk به‌ زودی بازی جدید خود را معرفی می‌ کند

استودیو Q-Games، سازنده سری بازی‌های PixelJunk با انتشار تریلری در توییتر خود، از معرفی یک بازی جدید در هفته آینده خبر داد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو کیو-گیمز (Q-Games) با انتشار ویدیویی کوتاه در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که هفته آینده قرار است یک معرفی بزرگ داشته باشد. در حال حاضر معلوم نیست که سازندگان در مورد چه بازی صحبت می‌کنند.

در ویدیوی منتشر شده توسط استودیو کیو گیمز، یکی از سازندگان یعنی مارک لنتز خاطر نشان می‌کند که به‌زودی یک بازی را معرفی خواهند کرد که البته حدس زدن در مورد پروژه جدید آنها دشوار است.

در ادامه می‌توانید توییت و ویدیوی منتشر شده را مشاهده کنید:

هفته آینده، خبر‌های مهمی داریم. خبر‌هایی در حد و اندازه معرفی. با ما همراه باشید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

اگر برای اولین بار است که نام استودیو Q-Games به گوشتان می‌خورد باید بدانید که استودیو مذکور با ساخت آثاری همچون بازی Tomorrow Children و مجموعه PixelJunk شناخته می‌شود که تیم توسعه دهنده آن پیش‌تر در توسعه بازی Star Fox Command، ساخته نینتندو، دست داشته است. سازندگان در توسعه یکی از بازی‌های محبوب کنسول دستی نینتندو 3DS یعنی Star Fox 64 3D نیز نقش داشته‌اند.

آخرین اثر استودیو کیو گیمز بازی The Tomorrow Children بود که چندی پیش سرور‌های آن غیر فعال شد. اگر بازی مذکور را تجربه کرده‌ باشید حتما از ایرادات بزرگ آن که بازیکنان و منتقدان در نقد‌های خود به آن‌ها اشاره کرده بودند، با خبر هستید.

استودیو یاد شده در شهر کیونو واقع در کشور ژاپن تاسیس شده است که پیش‌تر با کمپانی نینتندو مشغول به کار بودند و حال شاهد همکاری آنها با سونی هستیم. البته همکاری سازندگان با هر یک از کمپانی‌های یاد شده برای معرفی بازی جدید می‌تواند امری جالب و هیجان‌انگیز به نظر برسد. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده