// دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

تاریخ انتشار بازی ShadowHand مشخص شد

استودیو Grey Alien Games اطلاعاتی از بازی کارتی نقش‌ آفرینی ShadowHand در کنار تاریخ عرضه بازی منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Grey Alien Games، سازنده بازی ShadowHand، اخیرا اطلاعاتی جدید از این بازی را منتشر کرده که در جریان آن شاهد جزئیات بازی و همچنین تاریخ عرضه آن هستیم.

بازی ShadowHand یک بازی کارتی استراتژی است که شخصیت اصلی آن لیدی کورنلیا دارکمور نام دارد و وقایع بازی در قرن ۱۸ انگلستان رخ می‌دهد. همچنین ShadowHand از نظر مبارزاتی، حالت نوبتی دارد که با سبک بازی‌های کارتی ترکیب شده و همچنین شاهد المان‌های نقش آفرینی متفاوتی نسبت به سایر بازی‌های این سبک هستیم.

در جریان بازی می‌توانید کارت‌های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و میز کارت خود را بچینید و در ادامه زمانی که نوبت حمله کردن شما شد، کارت قهرمان شما و حریف را مشاهده خواهید کرد که با یکدیگر مبارزه می‌کنند. همچنین بازی دارای یک سیستم شخصی‌سازی نیز است. پس از هر مرحله و انجام کارهای متفاوت، آیتم‌هایی برای شخصی‌سازی شخصیت خود پیدا کرده که می‌توانید ظاهر خود را تغییر دهید.

از آن جایی که با یک بازی قرن ۱۸ بریتانیایی طرف هستیم، می‌توان انتظار داشت که بخش شخصی‌سازی متنوعی را شاهد باشیم زیرا نوع پوشش مردم‌ آن زمان بسیار جالب و متنوع بوده است. بازی ShadowHand در تاریخ ۱۶ آذر ماه (هفت دسامبر) برای کامپیوتر و مک عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده