// دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Soccer Hero

بازی Soccer Hero می‌تواند تجربه لذت‌بخش و آشنایی را از یک بازی چندنفره ورزشی برای‌تان به ارمغان بیاورد.

اگر جزو عاشقان بازی‌های ورزشی هستید و به دنبال آثاری شبیه به بازی‌های 8 Ball Pool و Soccer Stars می‌گردید که برای مدت زیادی بتواند شما را سرگرم نگه‌ دارد، احتمالا بازی Soccer Hero همان چیزی است که در پی‌اش هستید. اثر جدید استودیو Cosi Games با اینکه شباهت‌های زیادی با دو بازی پرطرفدار مینی کلیپ دارد، اما گیم‌پلی جدیدی را تحویل مخاطب می‌دهد و همین برای اضافه کردن این بازی به گوشی هوشمندتان کافی است.

در بازی اندروید و آیفون Soccer Hero‌ شما وظیفه دارید تا توپ را در موقعیت‌های مختلفی به سمت دروازه شوت کنید تا پس از عبور از دیوار دفاعی و دور از دستان دروازه‌بان به گل تبدیل شود و طبیعی است که هر بازیکنی بیشتر گل بزند، امتیاز بیشتری گرفته و برنده خواهد شد. البته بازی دارای دو بخش تک‌نفره و چندنفره است. در بخش تک‌نفره که تعداد مراحل زیادی هم دارد بازی خواسته‌های متعددی از شما دارد که مرحله به مرحله سخت‌تر می‌شوند. برای مثال گاهی اوقات هر مرحله به چند بخش تقسیم می‌شود که در هر قسمت از آن باید به وظایف مختلفی عمل کنید. گاهی اوقات فقط گل کردن توپ و جمع کردن امتیاز برای شما مهم خواهد و برخی مواقع هم علاوه بر گل کردن موقعیت‌ها باید توپ را نیز دقیقا به نقطه خاصی شوت کنید تا مرحله را با بهترین امتیاز ممکن پشت سر بگذارید.

Soccer Hero
Soccer Hero
Soccer Hero

یکی از ویژگی‌ها جالب این بازی ورزشی این است که با پیشروی در مراحل، عکس‌العمل دروازه‌بان‌ها و همچنین واکنش مدافعان در هنگام عبور توپ نیز بهتر می‌شود و به همین علت در مراحل بالاتر با یک بازی شدیدا سخت و چالش برانگیز روبرو خواهید شد. نکته مهم این است که این ویژگی در قسمت چندنفره هم صادق است و به همین دلیل شاهد یک رقابت بسیار جذاب بین خود و سایر بازیکنان خواهید بود. بازی در بخش چندنفره دو حالت مسابقه رقابتی و تک‌بازی را در اختیار شما قرار می‌دهد و پیروزی در هر کدام مزایای مخصوص به خود را دربر خواهد داشت. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که برای ورود به تورنومنت‌ها شما باید علاوه بر پول ورودی، به اندازه کافی مدال هم جمع کرده باشید. در واقع بعد از هر برد در بازی‌های آنلاین، تعدادی از مدال‌های حریفتان به شما تعلق می‌گیرد و در نتیجه هر چه بیشتر ببرید، بیشتر مدال جمع می‌کنید و جواز حضور در تورنومنت‌های بزرگ را هم بدست می‌آورید.

بازی علاوه بر تنوع بالا در زمینه گیم‌پلی، امکانات متنوعی را هم برای شخصی‌سازی فراهم آورده است. از لباس و پیراهن تیم موردعلاقه‌تان گرفته تا مدل مو و چهره بازیکن، همگی قابل تغییر هستند. همچنین شما می‌توانید توپی را که با آن بازی می‌کنید هم تغییر دهید یا حتی از قدرت‌های ویژه‌ای استفاده کنید که باعث می‌شود شوت‌های‌تان راحت‌تر وارد دروازه شوند.

متن جايگزين
 متن جايگزين
 متن جايگزين

از جمله امکانات دیگر بازی می‌توان به قابلیت چت کردن با بازیکن حریف به کمک ایموجی‌ها و برخی کلمات از پیش نوشته شده اشاره کرد. همچنین مینی‌گیم‌هایی هم در بازی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا امتیازات بیشتری جمع کنید. ضمنا با جمع آوری مدال‌ها، کیف‌هایی حاوی آیتم‌های متنوع به شما اعطا می‌شود و گاهی اوقات همین موارد کوچک در نهایت منجر به بدست آوردن پول هنگفتی می‌شود که البته با باخت در یک بازی بزرگ به راحتی می‌توان همه آن را از دست داد. برای دانلود بازی آیفون و اندروید Soccer Hero می‌توانید از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Soccer Hero


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده