// دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

بازی موبایل Faraway 2: Jungle Escape منتشر شد

استودیو SnapBreak Games با انتشار تریلری، بازی معمایی Faraway 2: Jungle Escape را برای آیفون و اندروید منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی موبایل، استودیو اسنپ‌بریک گیمز (SnapBreak Games) پروژه جدید خود به نام بازی Faraway 2: Jungle Escape که در سبک معمایی و ماجراجویی با دوربین اول شخص طراحی شده است، منتشر کرد. بازی مذکور از طریق فروشگاه اپ‌استور و اپل‌استور برای دستگاه‌های iOS و اندرویدی منتشر شد و به مناسبت این امر سازندگان تریلر هنگام عرضه آن را نیز منتشر کردند.

معمای‌های بازی مذکور از آثار قدیمی همچون Myst الهام گرفته است که در آن شما باید معماهایی را که در محیط پیرامون شما قرار دارد، حل کنید. داستان بازی با داشتن حال‌و‌هوای علمی تخیلی شما را در دل جنگل رها می‌کند، جایی که رمزو‌راز‌هایی پیرامون‌تان را فرا گرفته است.

وظیفه شما در بازی این است که باید با حل کردن معما‌ها از محیطی که در آن قرار دارید، فرار کنید. ۱۸ معبد مختلف در بازی جای گرفته است که سراسر آنها را معما‌های چالش‌انگیز فرا گرفته است. موسیقی متن آرامش‌بخش، دوربین سه‌بعدی آزادانه و قابلیت عکاسی در محیط، از دیگر ویژگی‌های نسخه دوم بازی Faraway به شمار می‌رود.

همانند نسخه پیشین ۹ مرحله آغازین به طور رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است که البته شاهد تبلیغاتی نیز در حین بازی خواهید بود. پس از آن شما می‌توانید باقی مراحل را خریداری کنید. هر یک از ۳ مرحله این بازی با قیمت ۱ دلار به فروش می‌رسد که همچنین قابلیت خرید تمامی آنها نیز با قیمت ۳ دلار برای کاربران مهیا شده است.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه بازی Faraway 2: Jungle Escape را تماشا کنید و در انتهای مطلب از لینک‌های تعبیه شده به فروشگاه پلتفرم مورد نظر خود مراجعه کنید و برای خرید و دانلود بازی اقدام کنید.

| |

دانلود بازی Faraway 2: Jungle Escape


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده