نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

پوسترهای جدید فیلم All the Money in the World منتشر شد

کمپانی سونی پیکچرز پوسترهای جدیدی از فیلم تمام پول‌های دنیا (All the Money in the World) به کارگردانی ریدلی اسکات، منتشر کرد.

مدتی پیش کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) اعلام کرد که کوین اسپیسی از فیلم All the Money in the World کنار گذاشته شده است و کریستوفر پلامر جانشین اسپیسی در نقش جی. پل گتی در این فیلم خواهد شد. حال سونی پوسترهای جدیدی از فیلم All the Money in the World را منتشر کرده است. این فیلم جدیدترین اثر ریدلی اسکات است و نام پلامر نیز جایگزین نام اسپیسی در پوسترهای جدید این فیلم مورد انتظار کریسمس امسال شده است. شما در ادامه می‌توانید دو پوستر جدید منتشر شده این فیلم را مشاهده کنید:

All the Money in the World Poster

All the Money in the World Poster

مارک والبرگ، میشل ویلیامز، رومن دوریس، چارلی پلامر و تیموتی هاتون، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم All the Money in the World حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده دیوید اسکارپا، نویسنده فیلم‌هایی چون آخرین قلعه (The Last Castle) و روزی که دنیا از حرکت ایستاد (The Day the Earth Stood Still)، بوده است. طبق خلاصه داستانی منتشر شده فیلم All the Money in the World:

این فیلم داستان واقعی جان پل گتی سوم، نوه میلیاردر نفتی را روایت می‌کند که در ۱۶ سالگی ربوده شد و آدم ربایان برای آزادی او ۱۷ میلیون دلار باج درخواست کردند. زمانی که خانواده او پاسخ سریعی به درخواست آن‌ها ندادند، آدم ربایان یک گوش گتی را بریدن و آن را در داخل یک پاکت نامه گذاشتند و برای خانواده او فرستادند. آدم ربایان اعلام کردند که اگر به درخواست آن‌ها سریعا پاسخ داده نشود، اعضای دیگر بدن او را قطع و برای آن‌ها خواهند فرستاد. در نهایت خانواده گتی این مبلغ را پرداخت کردند و گتی سوم در جنوب ایتالیا پیدا شد، اما ربایندگان او با پول‌ها فرار کرده بودند. این فیلم قرار است ارزش واقعی و پایدار عشق در برابر پول را نشان دهد.

فیلم All the Money in the World قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر امسال (۱ دی) اکران شود و اخیرا فیلمبرداری دوباره این فیلم آغاز شده است تا فیلم تا زمان اکران آماده شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده