نویسنده: محسن حقانی
// دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

بازی موبایل Shadows Remain: AR Thriller برای آیفون و آیپد منتشر شد

استودیو هاف‌بریک، بازی جدید خود به نام Shadows Remain: AR Thriller را بر پایه‌ی مکانیزم‌های «واقعیت افزوده» برای موبایل منتشر کرد.

استودیو استرالیایی هاف بریک (HalfBrick) که بیشتر برای ساخته‌هایی چون بازی Smash Hits، بازی Fruit Ninja، بازی Dan the Man و غیره شناخته می‌شود، یک اثر جدید و کاملا متفاوت در سبک هیجانی و بر پایه مکانیزم‌های واقعیت افزوده با نام Shadows Remain: AR Thriller منتشر کرد. انتظار می‌رود بازی آیفون و آیپد Shadows Remain: AR Thriller با استفاده از واقعیت افزوده گوشی‌های اپل، امکانات و ویژگی‌های واقعیت افزوده مانند کنترل دوربین پویای بازی، تغییر چشم‌اندازها و همچنین حل کردن خطاهای دید مختلف، نقطه عطفی در زمینه گیم‌پلی مابین بازی‌های واقعیت افزوده شمرده شود. انتظار می‌رود بازی Shadows Remain: AR Thriller اولین نشانه‌ها از خلق یک گیم‌پلی بالغ در ژانر بازی‌های واقعیت افزوده باشد. اگر استودیو هاف بریک توانسته باشد بخش‌های مربوط به خطای دید در بازی را به‌خوبی پیاده‌سازی کند، بدون شک انتشار بازی Shadows Remain: AR Thriller لحظه‌ی مهمی برای بازی‌ های واقعیت افزوده خواهد بود.

در کنار موارد اشاره شده، بازی Shadows Remain: AR Thriller از ایده‌های واقعیت افزوده برای روایت یک داستان وحشتناک در مورد «خیانت» و «غفلت» در طول دوره‌های مختلف استفاده خواهد کرد. بازی در سبک اپیزودیک ماجراجویی از طریق مارکت اپ استور منتشر شده است و شما می‌توانید اپیزود ابتدائی آن را به‌صورت رایگان دانلود کنید. کل اپیزودهای بازی قرار است در طول بازه‌ی یک‌ساله منتشر شوند.

دانلود بازی آیفون Shadows Remain: AR Thriller


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده