نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

لوکاس فیلم برنامه ای ۱۰ ساله برای دنیای جنگ ستارگان دارد

کاتلین کندی، رئیس لوکاس فیلم، در مصاحبه جدید خود از برنامه‌های این کمپانی برای آینده مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) صحبت کرده است.

اگرچه طی هفت ماه آینده قرار است فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) و فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) به‌روی پرده‌های سینما بروند، اما پس از اکران این دو فیلم،‌ تنها فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) که جی جی آبرامز کارگردانی و نویسندگی آن را بر عهده دارد و در حال حاضر نام و عنوان رسمی ندارد، در برنامه لوکاس فیلم برای اکران در در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۹ آذر ۱۳۹۸) دیده می‌شود. تابستان امسال، شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه لوکاس فیلم در حال ساخت فیلمی مستقل و فرعی براساس شخصیت اوبی‌ وان کنوبی (Obi-Wan Kenobi) است. با این حال، این خبر تاکنون تایید یا تکذیب نشده است. 

Kathleen Kennedy

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کاتلین کندی، رئیس لوکاس‌فیلم،‌ در مصاحبه جدید خود در مورد برنامه‌های این کمپانی برای مجموعه جنگ ستارگان صحبت کرده است. کندی اخیرا در برنامه Star Wars Show که یک برنامه رسمی برای دنیای جنگ ستارگان است، حضور پیدا کرده و اعلام کرد که گروه داستان‌نویسی لوکاس‌فیلم که نظارت روی این مجموعه را بر عهده دارند، در حال برنامه‌ریزی این مجموعه و جهت دادن به آن برای یک دهه آینده هستند. او همچنین گفت که ایده‌های وجود دارد که در آن ممکن است شاهد ادامه حیات شخصیت‌های جدید دنیای جنگ ستارگان مانند ری و فین، پس از پایان سه‌گانه جدید این مجموعه باشیم و این شخصیت‌ها را در فیلم‌های دیگری نیز مشاهده کنیم. کندی گفت:

ما اکنون در نشست‌ها و جلسه‌هایی که برگزار می‌کنیم، در مورد داستان‌های ۱۰ سال آینده دنیای جنگ ستارگان صحبت می‌کنیم. ما به دنبال بررسی آن هستیم که داستان و روایت فیلم‌های آینده تا کجا ممکن است پیش برود. داستان‌های آینده فراتر از اتفاقات فیلم Episode IX نیز خواهند بود و ممکن است شخصیت‌های جدیدی مثل ری، فین پو و BB-8 را در فیلم‌های آینده مشاهده کنیم، اما ما به دنبال کار و همکاری با افرادی هستیم که علاقه‌مند به حضور در دنیای جنگ ستارگان هستند و بتوانند ما را به مکان‌هایی ببرند که تاکنون هرگز به آن نرسیده‌ایم و این بسیار هیجان انگیز است، به‌خاطر اینکه هنوز کهکشان‌های دور دست و دست نخورده‌ای وجود دارد که پتانسیل بی‌‌پایانی را دارند. 

Obi-Wan Kenobi in star wars

در ماه مرداد امسال، شایعات جدیدی از ساخت فیلم Obi-Wan Kenobi شنیده شد. طبق این شایعه، لوکاس‌فیلم در حال مذاکره با استیون دالدری برای کارگردانی این فیلم است. دالدری بیشتر برای کارگردانی و ساخت فیلم‌هایی چون بیلی الیوت (Billy Elliot)، ساعت‌ها (The Hours) و کتاب‌خوان (The Reader) شناخته شده که برای ساخت این سه فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شده است. با این حال، گفته می‌شود که لوکاس فیلم برنامه‌هایی برای ساخت فیلم‌هایی مستقل براساس شخصیت‌هایی چون یودا (Yoda) و بوبا فت (Boba Fett) نیز دارد.

فیلم Star Wars: The Last Jedi که فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان خواهد بود، برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر امسال (۲۴ آذر) برنامه‌ریزی شده است. فیلم Solo: A Star Wars Story نیز در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) اکران خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده