// شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

بازی Descent: Underground برای کنسول‌ ها نیز تایید شد

استودیو Descendent اعلام کرد که با همکاری کمپانی Little Orbit بازی Descent: Underground را برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز منتشر می‌کند.

بازی Descent: Underground نسخه ریبوت شده از نسخه پی سی بازی Descent (منتشر شده در سال ۱۹۹۴ میلادی) است که در حال حاضر در استودیو دیسنتدت (Descendent) در دست ساخت قرار دارد. در سال ۲۰۱۵ بازی مذکور توانست بودجه توسعه خود را در کمپین Kickstarter‌ از سوی طرفداران جمع‌آوری کند و پس از آن نسخه Early Access آن در استیم منتشر شد. البته گفتنی است که پس از مدتی این بازی از صفحه Early Access استیم حذف شد تا سازندگان بتوانند ویژگی‌های جدیدی را برای عرضه نهایی آن به بازی اضافه کنند.

بازی Descent: Underground در مرحله اول برای عرضه روی ویندوز، مک و لینوکس برنامه‌ریزی شده بود. اما حال در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی لیتل اوربیت (Little Orbit) اعلام کرد که قرار است با همکاری با استودیو دیسندنت، پروژه آنها را برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز منتشر کنند. همینطور سازندگان اعلام کردند که بازی مذکور توانسته است بودجه بیشتری را جمع‌آوری کند و از این رو از ساخت نسخه فیزیکی این بازی نیز خبر دادند.

متیو اسکات، مدیر عامل کمپانی لیتل اوربیت، در رابطه با منتشر کردن بازی Descent: Underground گفت:

ما بسیار مفتخر هستیم که نسخه جدیدی از مجموعه Descent را در قالب یک بازی AAA متولد می‌کنیم. بازی Descent تمامی المان‌های یک اثر قوی را در خود جای داده است و ما بسیار خوشحال هستیم که می‌توانیم به توسعه‌دهندگان کمک کنیم که آن را به دنیا نشان دهند.

Descent: Underground

اضافه شدن بازی Descent: Underground در کارنامه کاری لیتل اوربیت می‌تواند یکی از آثار جالبی باشد که در کنار بازی‌های دیگری همچون Barbie & Her Sisters: Puppy Rescue و Time: Finn & Jake Investigations می‌درخشد. البته به نظر می‌رسد که آنها قصد دارند که به پشتیبانی از بازی‌های بزرگتری روی آورند، طوری که چندی پیش پس از اتفاقاتی که در روند توسعه بازی Unsung Story: Tale of the Gaurdians رخ داد، آنها به پشتیبانی از این بازی پرداختند. در دست گرفتن انتشار بازی‌های بزرگ‌تر به دست کمپانی لیتل اوربیت می‌تواند آینده درخشانی را برای این کمپانی رقم بزند، طوری که شاهد تصمیمات جدیدی از سوی آنها هستیم.

در همین حین اریک پیترسون، مدیر عامل استودیو دیسندنت، در رابطه با همکاری با کمپانی لیتل اوربیت نوشت:

کمپانی لیتل اوربیت قصد دارد به ما کمک کند که تجربه بهتری از گیم‌پلی، کمپین داستانی غنی‌تر و طراحی هنری زیبا‌تری را از بازی Descent: Underground برای کاربران به ارمغان آوریم. با شروع همکاری با لیتل اوربیت، سرعت توسعه تولد دوباره بازی Descendent افزایش پیدا کرده است و بی‌صبرانه منتظر هستیم که آن را به دست طرفداران قدیمی برسانیم.

بازی Descent: Underground در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی برای ایکس‌باکس وان، PS4 و کامپیوتر به طور فیزیکی و دیجیتالی منتشر خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید تریلر گیم‌پلی آن را که پیش‌تر منتشر شده است در پایین تماشا و دانلود کنید.

 |  | 

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده