نویسنده: سارا مرتضوی
// پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

تریلر و تصاویر جدید Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds منتشر شد

به‌تازگی استودیو گوریلا گیمز تصاویر هنری و تریلر جدیدی از بسته الحاقی Frozen Wilds بازی Horizon Zero Dawn منتشر کرده است.

بخش سرگرمی‌های کمپانی سونی به همراه استودیو گوریلا گیمز به‌تازگی تصاویر هنری با کیفیت 4K و نیز تریلری از دشمنان جدید پیش رو در بسته الحاقی Frozen Wilds بازی Horizon Zero Dawn، منتشر کرده است.

با توجه به این ویدیوی تازه منتشر شده، گویا این بار قرار است ایلوی با دشمنانی با نام Scorcher مواجه شود. شاید شما هم از نام این دشمنان به توانایی آن‌ها پی برده باشید؛ این ربات‌ها توانایی دمیدن آتش دارند!

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

علاوه بر نمایش حملات اسکورچرها، در این ویدیو شاهد توضیحات اعضای تیم گوریلا گیمز پیرامون منابع الهام آن‌ها در طراحی این کاراکتر نیز هستیم. اعضای این تیم برای طراحی حرکات اسکورچرها از گرگ‌ها الهام گرفته‌اند و برای طراحی صدای این کاراکترها از ترکیبی از صدای چند حیوان مختلف استفاده کرده‌اند تا در نهایت به صدای زوزه-مانند منحصربه‌فردی برسند.

علاوه بر این تریلر جدید، همین چندی پیش بود که استودیو گوریلا گیمز در جریان کنفرانس سونی در رویداد هفته بازی های پاریس، تریلری دیگر از بسته الحاقی بازی Horizon Zero Dawn منتشر کرد که در آن حرکات ایلوی و محیط بازی به چشم می‌خورد. کمی بعد نیز این استودیو تصاویر 4K‌ زیبایی از این بسته الحاقی منتشر کرد که تمامی این تصاویر از کنسول پلی استیشن 4 پرو به‌دست آمده بودند. شما می‌توانید این تصاویر را (با رزولوشن پایین‌تر) در زیر مشاهده کنید.

Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds

پیرمرد مهربانی که در تصاویر می‌بینید، درواقع همان Aratak، شَمَن قبیله Banuk است. هم‌چنین مرد تاجر یا آن‌طور که خودش ادعا دارد «تامین‌کننده چیزها» را می‌بینیم که قرار است راهنمایی‌های مفیدی در آغاز کوئست‌های بازی به ایلوی ارائه کند. در ادامه نیز تصاویری از یکی از ربات‌های بازی را که قابلیت مین‌گذاری دارد مشاهده می‌کنیم و درنهایت نیز تصویری از چشم‌انداز فوق‌العاده سرزمین The Cut و آتش‌فشان عظیمش را می‌بینیم.

بسته الحاقی Frozen Wilds سه‌شنبه آینده، در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان‌ماه) و به‌طور انحصاری برای دارندگان پلی استیشن 4 در دسترس قرار خواهد گرفت. فراموش نکنید اگر از مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس هستید، می‌توانید این بسته الحاقی جدید را با پنج دلار تخفیف و با قیمت ۱۵ دلار تهیه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده