// پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

نسخه Explorer بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild معرفی شد

کمپانی نینتندو به صورت رسمی نسخه اکسپلورر بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را معرفی کرد.

بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند ۱۳۹۵) به‌عنوان هجدهمین بازی سری The Legend of Zelda روی پلتفرم‌های نینتندو سوییچ و Wii U منتشر شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو نسخه Explorer این بازی را برای کنسول Nintendo Switch معرفی کرده است.

در ابتدای امر لازم به ذکر است که نسخه اکسپلورر بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild فاقد هر‌گونه محتوای درون بازی جدید است. با این حال به‌واسطه آیتم‌هایی نظیر کتاب راهنمای ۱۰۰ صفحه‌ای و نقشه پشت و رو که برای بازیکنان تازه‌وارد این بازی بسیار مفید خواهند بود، این نسخه مورد توجه علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. تصویری از محتویات نسخه Explorer بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را در زیر مشاهده می‌کنید:

نسخه Explorer بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild

علی‌رغم آیتم‌های منحصر‌به‌فرد و جالب توجه، نسخه اکسپلورر جدید‌ترین بازی سری افسانه زلدا با قیمتی همانند نسخه عادی یعنی ۶۰ دلار به فروش می‌رسد. قیمت پایین نسخه اکسپلورر بدان معنا است که Season Pass بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild در این نسخه وجود ندارد و علاقه‌مندان باید آن را با پرداخت ۲۰ دلار به صورت جدا‌گانه خریداری کنند. با خرید سیزن پس این بازی به دو بسته الحاقی The Master Trials و The Champions' Ballad دسترسی خواهید داشت. اولین بسته الحاقی که جزئیات آن در اواسط ماه اردیبهشت اعلام شد، شامل بخش‌هایی نظیر یک حالت دشواری جدید بود و در تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر ۹۶) در دسترس قرار گرفت.

دومین بسته الحاقی که روز گذشته اطلاعاتی از آن منتشر شد، در اواخر سال جاری توسط کمپانی Nintendo منتشر خواهد شد و به‌عنوان یک پیش‌در‌آمد، جزئیات بیشتری از شخصیت شاهزاده زلدا ارائه خواهد داد. همچنین چهار مجسمه آمیبو بر اساس گروه Champions در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) عرضه خواهند شد که با استفاده از آن‌ها کلاه‌خود مربوط به هر‌یک از Divine Beast‌ها در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده